یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39887
تعداد نظرات: ۰

مشکل مسدودی حساب این سازمان به دلیل شکایت و گرفتن رای توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همچنان حل نشده و از اختیارات اداره کل خارج بوده و به دنبال راهگشایی در سطح مرکز هستیم.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 17 مهر 1402 - 08:58

به گزارش « صدای استان»؛  مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ۱۰ سال پیش شکایتی علیه اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر پیرامون مجموعه ورزشی شهید بهشتی به عنوان چشم و چراغ ورزش استان مطرح کرد که چند ماه قبل حکم قطعی صادر و این مجموعه به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به شکل قطعی واگذار و اعتراض ها نیز نتیجه‌بخش نبود.

یاسر جمالی در گفت‌وگو با ایرنا ادامه داد: بخش جدی فعالیت‌های اداره کل ورزش و جوانان حمایت از هیات‌ها و تیم‌های ورزشی جهت شرکت‌ در مسابقه‌های کشوری و یک بخش از کارها نیز مرتبط با ساماندهی اماکن ورزشی است که همه این ها هزینه‌های جاری دارد که باید پرداخت‌های آن به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه پرداخت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: در فصل اعزام تیم‌های ورزشی و در پی شکایت‌ مطرح شده تمامی حساب‎‌های اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر مسدود و با وجود همه این مشکلات و موعد جذب ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی، تیم‌ها به مسابقات ورزشی کشوری اعزام و مساعدت لازم انجام شد.

وی عنوان کرد: مشکل مسدودی حساب این سازمان به دلیل شکایت و گرفتن رای توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همچنان حل نشده و از اختیارات اداره کل خارج بوده و به دنبال راهگشایی در سطح مرکز هستیم.

جمالی ادامه داد: راه دیگر نیز پیگیری از طریق وزارت ورزش و جوانان است تا در تعامل با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و تهاتر زمین، مجموعه ورزشی شهید بهشتی به ورزش استان تحویل داده شود.

وی افزود: اکنون برای کمک به تیم فوتبال شاهین بوشهر نیز اراده وجود دارد ولی با توجه به مسدودی حساب امکان پرداخت توسط اداره کل ورزش و جوانان استان وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: انتظار داریم با رویکرد مثبت ستاد اجرایی این مشکل هر چه زودتر حل و دغدغه مردم و ورزشکاران هم استانی رفع شود.

توضیح درباره حواشی اسکان تیم دو و میدانی بوشهر

جمالی همچنین درباره وضعیت اسکان تیم دومیدانی نوجوانان بوشهر گفت: در مورد حاشیه ایجاد شده در اعزام تیم دو و میدانی این استان به مسابقات کشوری، به عنوان متولی ورزش استان هزینه اعزام تیم پرداخت شد و در این اعزام و سایر اعزام حمایت های خوبی شده است.

وی اظهار کرد: پرواز تیم دو و میدانی بوشهر با دو ساعت تاخیر به جای ساعت ۲۴، در ساعت ۲ بامداد از مقصد بوشهر به تهران انجام شد که با وجود هماهنگی با مسئولان فدراسیون، مسئولین خوابگاه در تهران اجازه ورود به نماینده استان ندادند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: در این زمینه سرپرست تیم باید بازیکنان را به هتل هدایت و صبح به خوابگاه می برد که شاید به دلیل خستگی این راهکار به ذهن وی نرسیده و در مکانی که مورد تایید اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نبوده اسکان داده که دور از شان ورزشکاران بوشهری بوده است.

جمالی بیان کرد: ما هم از این اتفاق ناراحت هستیم هر چند در طی همین مدتی که مسئولیت ورزش استان را به دست گرفته ام نهایت حمایت و کمک به هیات دو و میدانی استان بوشهر انجام شده که نسبت به چند سال گذشته بی سابقه بوده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا