سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39838
تعداد نظرات: ۰

منطقه انتظامی شهرستان دشتستان گفت : در سال جاری شهرستان با توجه به کاهش ۵۰ درصدی جرایم خشن از امنیت بسیار خوبی برخوردار است.

تاریخ انتشار: شنبه ، 15 مهر 1402 - 09:41

عباس علی یاری، روز پنج شنبه در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت : هفته نیروی انتظامی از ۱۳ مهرماه، با شعار “شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگذار” آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.
این مقام انتظامی شهرستان حوزه ترافیکی سطح شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت : تصادفات منجر به فوت کاهش داشته که نسبت به سال گذشته افزایش تصادفات فوتی و جرحی و بی نظمی ترافیکی نداشتیم.
علی یاری، با بیان اینکه درسال جاری ۵۰ درصد از جرایم را ما توانستیم کشف کنیم، افزود : نیمی از سرقت های به وقوع پیوسته را کشف و اموال را به صاحبانشان برگردانده شد و در حدود ۲۰ درصد از این سارقین دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی دشتستان، با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون نا یک شیب کاهشی وقوع جرائم از نوع سرقت را داشتیم اذعان کرد : یکی از اقدامات در حال انجام بهره گیری از دستورالعمل امنیت محله محور و بهره گیری از ظرفیت اقشار و اصناف تاثیرگذار جامعه است.
وی تزریق احساس امنیت و آرامش در سطح یک جامعه را مرهون اطلاع رسانی خوب اصحاب رسانه دانست و گفت : اگر به خوبی اطلاع رسانی نشود ممکن است امنیت روانی یک جامعه را به مخاطره اندازد.
فرمانده منطقه انتظامی شهرستان در بخش دیگر از صحبت های خود گفت : در حوزه پلیس فتا قریب به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کلاه برداری اینترنتی صورت گرفته بود که صد در صد کشف و به مال باختگان برگردانده شد.
در پایان فرمانده منطقه انتظامی خطاب به همشهریان دشتستانی توصیه نمود؛

🔹طلاه های خانگی خود را به صندوق های امانات در بانک ها بسپارید.

🔹 فرهنگ سازی کنیم در خصوص موتور سواران فاقد گواهینامه در سطح شهرستان،

🔹خطاب به والدین گرامی، فرزندان خود را دربحث فضای مجازی کنترل کنید.


برچسب ها: #دشتستان
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا