سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39828
تعداد نظرات: ۰

جلال اسلامیان _صدای استان :رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان در استان بوشهر، از انجام بیش از ۳ هزار بازرسی ازنحوه عرضه کالا و خدمات در واحدهای صنفی دشتستان طی نیمه نخست سال جاری خبر داد. علی کشتکار در جمع خبرنگاران افزود : در شش ماهه نخست امسال بیش از ۳ هزار و…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 12 مهر 1402 - 16:50

جلال اسلامیان _صدای استان :رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان در استان بوشهر، از انجام بیش از ۳ هزار بازرسی ازنحوه عرضه کالا و خدمات در واحدهای صنفی دشتستان طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.
علی کشتکار در جمع خبرنگاران افزود : در شش ماهه نخست امسال بیش از ۳ هزار و ۲۹۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان دشتستان صورت گرفته که منجر به شناسایی ۱۱۷ واحد صنفی متخلف با ۱۴۲ مورد کشف تخلف نظیر عدم درج قیمت ، کم فروشی و غیره محرز شده به ارزش بالغ بر ۸ میلیارد ریال تشکیل پرونده شده و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد .
کشتکار با اشاره به اینکه بیشترین تعداد واحدهای صنفی استان در شهرستان دشتستان می باشد عنوان کرد : نظارت و بازرسی از اصناف دشتستان با تمام ظرفیت و بصورت مستمر در راستای رعایت نمودن حقوق مصرف کننده اجرا می شود.
وی اضافه کرد: در بازه زمانی مذکور بخشی از نظارت و بازرسی ها در قالب اجرای طرح ها نظیر عید نوروز، ماه رمضان ، بازگشایی مدارس و غیره بوده که بصورت گسترده در تمام سطوح اصناف در سراسر شهرستان انجام شده است .


برچسب ها: #دشتستان
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا