یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39670
تعداد نظرات: ۰
معاون ورزش و جوانان استان بوشهر:

سرپرست معاونت امور جوانان ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: استان بوشهر یکی از پنج استان برتر کشور در پرداخت تسهیلات ازدواج است.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 21 شهریور 1402 - 10:35

بوشهر یکی از ۵ استان برتر کشور در پرداخت تسهیلات ازدواج است

به گزارش « صدای استان »؛ حسین مرادی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار و ۶۳۲ میلیارد وام ازدواج به حدود پنج هزار و ۲۲۶ نفر از زوجین از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه توسط شبکه بانکی استان بوشهر پرداخت شده است.

سرپرست معاونت امور جوانان ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: این میزان معادل ۶۶ درصد کل متقاضیان است که موفق به دریافت تسهیلات در ماه‌های فروردین تا مرداد ماه شده‌اند.

وی گفت: در حالی که بالاترین نرخ پرداخت تسهیلات با ٧١ درصد در اختیار استان یزد است استان بوشهر در رتبه ۵ اعطای تسهیلات به متقاضیان است.

مرادی تعداد کل متقاضیان در استان را ۱۰ هزار ۳۶۶ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد تا پایان مرداد ۲ هزار و ۸۶۵ نفر در صف انتظار دریافت تسهیلات قرار دارند.

به گفته مرادی پیگیری پرداخت تسهیلات ازدواج یکی از وظایف ستاد ساماندهی امور جوانان بوده که استاندار بوشهر به عنوان رئیس این ستاد در استان به جد پیگیر این موضوع بوده و در آخرین جلسه ستاد بنا به دستور مؤکد ریاست جمهور, نماینده کمسیون شورای هماهنگی بانک‌های استان را مکلف به پیگیری به حداقل رساندن متقاضیان دریافت تسهیلات تا پایان تابستان کردند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا