دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39664
تعداد نظرات: ۰

جلال اسلامیان _صدای استان به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، شهردار برازجان از افزایش تعداد اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی این شهر خبر داد و گفت: به منظور خدمات دهی بهتر و‌ مناسبتر به شهروندان، تعداد ۵ دستگاه اتوبوس شهری خریداری و در اختیار شهروندان قرار داده خواهد شد. مرتضی قدوسی…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 21 شهریور 1402 - 03:45

جلال اسلامیان _صدای استان به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، شهردار برازجان از افزایش تعداد اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی این شهر خبر داد و گفت: به منظور خدمات دهی بهتر و‌ مناسبتر به شهروندان، تعداد ۵ دستگاه اتوبوس شهری خریداری و در اختیار شهروندان قرار داده خواهد شد.
مرتضی قدوسی با اعلام اینکه در این راستا معلولین در اولویت مجموعه مدیریت شهری هستند، عنوان کرد: این اتوبوس ها با بالابر مخصوص و جایگاه ویژه معلولین جهت رفاه حال این قشر در نظر گرفته شده و معلولین می توانند به صورت رایگان از این خدمات بهره مند شوند.
قدوسی با بیان اینکه یکی از اهداف ما خدمات رسانی مناسب و مطلوب به شهروندان و توسعه حمل و نقل عمومی است، افزود: بهسازی اتوبوس‌های درون شهری موجب فرهنگ سازی و تشویق شهروندان به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و کاهش ترافیک و رفع معضلات مربوط به آن می‌شود.


برچسب ها: #برازجان
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا