سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39653
تعداد نظرات: ۰
رئیس شبکه بهداشت و درمان :

جلال اسلامیان _صدای استان :رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در استان بوشهر، با بیان اینکه ۱۰۷ بهورز در ۶۴ خانه بهداشت فعالیت دارند گفت: ارتقای شاخص‌های بهداشتی در کشور نتیجه تلاش و فعالیت بهورزان است و نقش آنان در سلامت جامعه حیاتی است. ماریا خویشدوست صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت :…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 14 شهریور 1402 - 19:22

جلال اسلامیان _صدای استان :رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در استان بوشهر، با بیان اینکه ۱۰۷ بهورز در ۶۴ خانه بهداشت فعالیت دارند گفت: ارتقای شاخص‌های بهداشتی در کشور نتیجه تلاش و فعالیت بهورزان است و نقش آنان در سلامت جامعه حیاتی است.

ماریا خویشدوست صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت : در شهرستان دشتستان ۶۴ خانه بهداشت در تمامی مناطق و بخش‌های فعال است که ۱۰۷ بهورز زن و مرد در این خانه‌های بهداشت به گروه‌های سنی مختلف مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌دهند.
خویشدوست تصریح کرد: خوشبختانه در هفته دولت سال جاری، برای اولین بار خانه بهداشت درنگ در بخش بوشکان و خانه بهداشت قراولخانه در بخش مرکزی و همچنین یک خانه بهداشت عشایری چاوک در بخش ارم به خانه‌های بهداشت شهرستان دشتستان افزوده شده و بهورزان این خانه‌های بهداشت در حال گذراندن دوره کارآموزی در مراکز تحت پوشش خود می‌باشند و در چند ماه آینده در خانه‌های بهداشت روستای خود مستقر و به مردم خدمات بهداشتی ارائه خواهند داد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۶ کاردان بهورز، دوره آموزشی تئوری خود را در آموزشگاه بهورزی برازجان به پایان رسانده‌اند و در حال گذراندن دوره کارآموزی در مراکز و دیگر خانه‌های بهداشت مناطق خود می‌باشند، گفت: در چند ماه آینده، تعداد ۱۲۳ نفر بهورز در ۶۴ خانه بهداشت شهرستان فعالیت خواهند داشت.رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطرنشان کرد: تلاش بهورزان بخصوص در مناطق دور از دسترس و کم برخوردار شهرستان موجب شده که خدمات بهداشتی لازم به روستاییان ارائه گردد و به این وسیله از اشاعه بیماری‌ها در جامعه جلوگیری شود. خویشدوست با قدردانی از تمامی بهورزان شهرستان دشتستان گفت: ما مدیون خدمات و تلاش‌های خالصانه بهورزان در دورترین نقاط شهرستان هستیم و سلامت جامعه به خدمات بهداشتی که این عزیزان جامعه تحت پوشش خود ارائه می‌کنند؛ گره خورده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا