سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39630
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان بوشهر ضمن حضور در کنگره سردار بزرگ مبارزه با استعمار پارک یک هکتاری شهید رئیسعلی دلواری افتتاح شد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 12 شهریور 1402 - 13:31

به گزارش صدای استان به نقل از تسنیم، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه شنبه با حضور در موزه رئیسعلی دلواری و شرکت در کنگره سردار بزرگ مبارزه با استعمار، اظهار داشت: پرچم مقاومت ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری این روزها به اهتزاز درآمده و با این جایگاه باید از چنین دلیر‌مردانی مانند شهید رئیسعلی دلواری تکریم شود.

محمد مهدی اسماعیلی با اشاره به تداوم حرکت شهید رئیسعلی دلواری گفت: حرکت نهضت اسلامی یکصد و هشتمین سالروز شهادت رئیسعلی دلواری بر بام تاریخ ایستاده و با قوت در حال حرکت است.

وی با اشاره به تکمیل مجتمع فرهنگی شهید رئیسعلی دلواری و تجهیز آن خاطرنشان کرد: راه‌اندازی موسسه شهید رئیسعلی دلواری و تکمیل پروژه ناتمام مجتمع فرهنگی دلوار به‌صورت ویژه در در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

در حاشیه این کنگره پارک موزه شهید رئیسعلی دلواری به مساحت یک هکتار افتتاح شد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ، شرکت در شورای فرهنگ عمومی، حضور در نشست هم‌اندیشی هنرمندان، اصحاب فرهنگ هنر و رسانه و فعالان حوزه قرآن از دیگر برنامه‌های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان بوشهر بود.

۱۲ شهریور سالروز شهادت رئیسعلی دلواری بنام روز ملی مبارزه با استعمار در تقویم رسمی کشور نامگذاری شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا