دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39582
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : سرپرست ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به بیانیه شورای اسلامی شهر بوشهر در زمینه فروش امتیاز تیم فوتبال شاهین تابان به خارج از استان گفت: مجوز خروج امتیاز تیم فوتبال شاهین تابان بوشهر به خارج از استان صادر نمی‌شود.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 8 شهریور 1402 - 12:27

امتیاز تیم فوتبال شاهین تابان بوشهر فروشی نیست

به گزارش صدای استان به نقل از تسنیم، یاسر جمالی با اشاره به بیانیه شورای اسلامی شهر بوشهر در زمینه صدور مجوز فروش تیم فوتبال شاهین تابان به خارج از استان اظهار داشت: اینجانب به‌عنوان متولی ورزش در استان بوشهر اجازه خروج امتیاز این تیم را به خارج از استان نمی‌دهم.

وی با بیان اینکه این سهمیه متعلق به مردم استان بوشهر است گفت: تیم شاهین تابان بوشهر یک فرصت طلایی که در اختیار جوانان استان است و با واگذاری این مجوز به خارج از استان این سهمیه از بین خواهد رفت .

سرپرست ورزش و جوانان استان بوشهر یکی از دلایل این مخالفت را ایجاد شور و نشاط تیم شاهین تابان بوشهر در بین جوانان دانست و تصریح کرد زندگی و ورزش بیش از ۸۰ خانواده‌های بوشهری در رده‌های مختلف سنی با باشگاه تیم شاهین تابان بوشهر عجین شده است.

جمالی با بیان اینکه بوشهر دارای فوتبالیست‌های بزرگی همچون مهدی طارمی ، مهدی قایدی، محمد محبی است گفت: بوشهر فوتبالیست‌های بزرگ دیگر از تیم‌های شاهین و ایرانجوان به سطح اول فوتبال کشور و تیم ملی و اروپا معرفی کرده است و هم اکنون استان بوشهر در رده‌های پایه جزو ۵ استان برتر کشور است.

وی با اشاره به سرمایه‌های بزرگ فنی و فوتبالیست‌های بسیار مستعد استان بوشهر افزود: تنها راه انتقال و معرفی فوتبالیست‌های استان به سطح اول کشور همین باشگاه‌های شاهین و ایران جوان هستند.

جمالی خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به‌عنوان حامی تیم‌های ورزشی و با داشتن حدود ۴۶ هیئت ورزشی و اعزام تیم‌ها در رده‌های مختلف، جوابگوی همه نیازمندی هیئت‌ها و باشگاه‌های استان نیست.

سرپرست ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه حمایت از این تیم‌ها و سرمایه‌های ورزشی وظیفه دستگاه ورزش است خاطرنشان کرد: ما در حال تلاش برای جذب منابع مالی و اسپانسر برای تیم‌های ورزشی از جمله تیم‌های فوتبال هستیم که این مهم در حال رایزنی است.

جمالی اضافه کرد: یک بخش دیگر از مشکلات تیم‌ها برمی‌گردد به وضعیت غیر حرفه‌ای مدیریت این باشگاه‌ها ، که با توجه به عدم ثبات در مدیریت این باشگاه‌ها به راحتی هر سرمایه‌گذاری ورود نمی‌کند و این مسئله باید مدیریت شود.

وی مهمترین راه حل برای کمک به این باشگاه‌ها را استفاده از تجربه صاحب‌نظران و پیشکسوتان ، حسن نظر ، گذشت و دلسوزی صاحبان رای و اعضا هیئت مدیره این باشگاه‌ها دانست و تاکید کرد: از مدیریت ارشد استان بوشهر و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی تقاضا می‌شود به‌صورت واحد و هماهنگ از تیم‌های شاهین و ایران جوان و سایر تیم‌های ورزشی استان که با حداکثر ۳۰ میلیارد تومان در سال ساماندهی می‌شوند حمایت شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا