یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39570
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: فاز نخست آب‌ شیرین‌کن سیراف – جم آماده بهره‌برداری شده و در آینده نزدیک با حضور وزیر نیرو افتتاح می‌شود.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 8 شهریور 1402 - 06:18

به گزارش صدای استان به نقل از ایرنا، ابوالحسن عالی در بازدید استاندار بوشهر از پروژه یاد شده افزود: پروژه آب شیرین‌کن سیراف – جم به عنوان یکی از مطالبات دیرینه با اعتبار کلی هفت‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

http://jam.ostb.ir/uploads/4/2023/Aug/29/photo_%D9%A2%D9%A0%D9%A2%D9%A3-%D9%A0%D9%A8-%D9%A2%D9%A8_%D9%A1%D9%A7-%D9%A3%D9%A4-%D9%A5%D9%A0.jpg

وی بیان کرد: ظرفیت پروژه یاد شده ۲۸ هزار متزمکعب است که در فاز نخست ۱۰ هزار مترمکعب آن مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: پروژه آب شیرین‌کن سیراف – جم آب شرب شهر جم و سه شهرک مسکونی وزارت نفت را با حدود ۴۰ هزار نفر تامین می کند.

عالی اظهار کرد: منبع تامین آب این پروژه آب دریا و همچنین ظرفیت تامین آب آن ۱۱۶ لیتر در ثانیه است.

وی یادآورشد: سالن تصفیه اصلی پروژه آب شیرین‌کن سیراف – جم ۱۰ هزار و حجم مخزن‌های آب خام سه‌هزار مترمکعب است.

عالی افزود: خط انتقال این پروژه تا محل جمعیت تحت پوشش حدود ۴۲ کیلومتر است که پایداری آب مناطق تحت پوشش را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

وی گفت: در استان بوشهر پروژه‌های متعدد آب شیرین‌کن در دست احداث است که اتمام آنها نویدبخش رفع تنش آبی در سراسر استان است.

استاندار بوشهر در این بازدید بر لزوم سرعت بخشی در رفع نواقص و تکمیل طرح در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

احمد محمدی زاده افزود: دولت سیزدهم برای رفع مشکلات اساسی مردم، برنامه ریزی خوبی انجام داده و روز به روز برای رسیدن به اهداف ترسیم شده، حرکت می کنیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا