شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39529
تعداد نظرات: ۰

پروژه بهسازی و آسفالت محور روستایی ریز – انارستان – سرچشمه با حضور استاندار بوشهر، نماینده جنوب استان در مجلس، مسئولان محلی شهرستان جم و اقشار مختلف مردم افتتاح شد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 7 شهریور 1402 - 06:42

راه آخرین روستای بالای ۵۰ خانوار استان بوشهر آسفالت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر صبح سه‌شنبه در حاشیه این آئین گفت: تکمیل آسفالت پنج کیلومتر باقی مانده این محور چندین سال متوقف بود که به همت دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت و به عنوان آخرین روستای بالای ۵۰ خانوار استان بوشهر با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.

عبدالکریم اخترشناس یادآور شد: با بهره برداری از این مسیر، فاصله شهرستان جم تا مرکز استان ۶۰ کیلومتر کاهش می‌دهد، ضمن اینکه این جاده شهر شنبه شهرستان دشتی را هم از بن بست جغرافیایی خارج می‌کند.

اخترشناس افزود: با تکمیل آسفالت محور ریز-سرچشمه، اکنون بوشهر جزو استان‌های پیشگام کشور در زمینه راه دسترسی آسفالته روستاهای بالای ۵۰ خانوار است و از این پس اولویت ما تکمیل آسفالت روستاهای باقی مانده بالای ۲۰ خانوار است.

وی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر احداث شده خاطرنشان کرد: شاخص بهره مندی روستاییان استان از راه مناسب ۹۸ درصد است که از استان‌های برتر کشور هستیم.

گفتنی است طول راه‌های استان بوشهر چهار هزار و ۵۰ کیلومتر است که از این میزان ۲ هزار و ۴۰۹ کیلومتر کیلومتر راه روستایی است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا