دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39483
تعداد نظرات: ۰

ه گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر برازجان، اعضای شورای اسلامی شهر برازجان با ارسال پیامی، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفتند. متن پیام به شرح زیر می باشد؛ بسم الله رحمن الرحیم هفته دولت، یادآور روزهای خدمتگزاری دو فرزند عزیز ایران اسلامی «شهیدان رجایی و باهنر» است….

تاریخ انتشار: شنبه ، 4 شهریور 1402 - 11:00

ه گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر برازجان، اعضای شورای اسلامی شهر برازجان با ارسال پیامی، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفتند. متن پیام به شرح زیر می باشد؛
بسم الله رحمن الرحیم
هفته دولت، یادآور روزهای خدمتگزاری دو فرزند عزیز ایران اسلامی «شهیدان رجایی و باهنر» است. که فارغ از هر چیز و با اخلاص برای خدمتگذاری به این نظام تلاش می کردند.
اکنون در آستانه ی سالروز شهادت دولتمردان، شهیدان رجایی و باهنر و در طلیعه ی هفته ی دولت، از پرودگار منان خواستاریم که توفیق خدمت رسانی در مسیر شهیدان «رجایی و باهنر» را نصیبمان گرداند تا با الگو قرار دادن این دو شخصیت مهم و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدضله العالی) بتوانیم برای شهر و دیارمان مثمرالثمر واقع شویم. هدف اعضای شورای شهر برازجان امیدآفرینی و رضایت در بین شهروندان است و از خداوند متعال خواستاریم در انجام تمامی امورات خدمت رسانی ما را سربلند نماید.
اینجانبان ضمن عرض تبریک هفته دولت به تمامی دولتمردان و گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید بزرگ انقلاب و همه ی شهدای والامقام انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان، سلامتی و بهروزی مردم شریف شهر برازجان را از درگاه پررورگار باری تعالی خواهان و خوستاریم.
اعضای شورای اسلامی شهر برازجان

۶:۲۴


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا