چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39451
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: همزمان با نخستین روز از هفته دولت افتتاح و عملیات اجرا و ساخت ۲۶ پروژه عمران شهری خورموج با ۱۴۲ میلیارد تومان اعتبار در حضور شماری از مسوولان از جمله استاندار بوشهر آغاز شد.

تاریخ انتشار: جمعه ، 3 شهریور 1402 - 21:11

به گزارش صدای استان به نقل از ایرنا، شهردار خورموج در آیین یاد شده اظهار کرد: اعتبار ۱۳ پروژه‌ اجرایی ۹۱ میلیارد تومان و اعتبار ۱۳ پروژه افتتاحی هفته دولت ۵۱ میلیارد تومان اعتبار است.

محمدجواد کاشفی افزود: اتصال بلوار شهدای انتظامی به کمربندی خورموج، احداث دیواره حفاظتی دره‌های میرشکار،تاج آباد و انجیر و ساختمان تجاری گردشگری از جمله پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

وی ادامه داد: شهر خورموج اکنون مسیر ارتباطی با کمربندی ندارد که با اتصال بلوار شهدای انتظامی به کمربندی این کاستی برطرف و همچنین شرایط برای الحاق زمین‌های شرق خورموج به محدوده شهر فراهم می‌شود.

کاشفی اظهار کرد: بهسازی میدان‌های شهید مهدوی و شهید بهشتی، احداث چمن مصنوعی روبروی پارک ولیعصر، پیاده‌روسازی و نوسازی خیابان شهید مطهری، ساماندهی پیاده‌رو خیابان شهید توسلی و اصلاح و بازسازی خیابان شهید رجایی از جمله پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آنها در نخستین روز از هفته دولت آغاز شد.

وی ادامه داد: پروژه گلخانه شهرداری، مجتمع کارگاهی و بهسازی معابر شهری از جمله پروژه‌های افتتاحی شهرداری خورموج در هفته دولت است.

کاشفی اظهار کرد: از مجموع ۱۴۲ میلیارد تومان اعتبارات پروژه‌های افتتاحی و اجرایی ۷۷ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات شهرداری، ۵۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی تملک و ۱۰ میلیارد آن نیز از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر نیز در این مراسم گفت: شورای و شهرداری خورموج در تعامل با یکدیگر با در پیش گرفتن رویکردی هوشمندانه پروژه‌های ارزشمندی در سطح شهر اجرایی کردند.

محمدهادی رستمیان افزود: احداث دیواره‌های حفاظتی و همچنین عملیاتی کردن پروژه‌هایی برای تحقق درآمدهای پایدار از جمله اقدام‌های ارزشمند شورا و شهرداری خورموج است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا