دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39449
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: مدیرعامل خانه مطبوعات کشور گفت: خبرنگاران به منظور هدفمند شدن فعالیت آنها و برخورداری از یک سری مزایا در سامانه مطبوعات و سامانه جامع رسانه ثبت نام کنند.

تاریخ انتشار: جمعه ، 3 شهریور 1402 - 20:10

خبرنگاران در سامانه جامع ثبت‌نام کنند/ ساماندهی فعالیت رسانه‌ها

به گزارش صدای استان به نقل از مهر، مازیار هوشمند در نشست فرماندار شهرستان دیر با خبرنگاران شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه با تبریک هفته دولت، اظهار داشت: ساماندهی فعالان و مدیران رسانه اولویت اصلی خانه مطبوعات کشور است.

مدیرعامل خانه مطبوعات کشور افزود: خبرنگاران به منظور هدفمند شدن فعالیت آنها و برخورداری از یک سری مزایا مراحل عضویت در سامانه خانه مطبوعات و سامانه جامع رسانه ثبت نام کنند که در حال حاضر این دو سامانه بهم وصل هستند.

وی با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران، بیان کرد: خبرنگاران کمبودها و عملکردها را در کنار یکدیگر ببینند و نقد منصفانه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه کار خوب فارغ از جناح بندی‌های سیاسی باید منتشر شود، بیان کرد: خبرنگاران در جشنواره خبر خوب و کاروان رسانه‌ای برای انعکاس فعالیت‌های دولت حضور فعالی داشته باشند.

هوشمند خاطرنشان کرد: توسعه کشور متأثر از توسعه منطقه است و خبرنگاران یکی از ارکان توسعه هستند.

وی افزود: شهرستان دیر دارای خبرنگاران خوبی چه در خبرگزاری‌ها و چه کانال‌های خبری است و اخیراً ۲ رسانه در این شهرستان موفق به گرفتن مجوز شده‌اند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا