یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39437
تعداد نظرات: ۰

خلیج فارس: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با آغاز موج جدید افزایش گرما در این استان، دما در شهرهای برازجان و خورموج به ۴۷ درجه سانتیگراد رسید.

تاریخ انتشار: جمعه ، 3 شهریور 1402 - 14:02

به گزارش خلیج فارس؛  پیام مساعدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شهرهای اهرم، جم و دیر نیز دمای ۴۵ درجه سانتیگراد را تجربه کردند.

وی افزود: پیش‌بینی شده در چند روز پیش رو نیز دمای هوا در استان بوشهر به آستانه ۵۰ درجه برسد و شرجی هوا نیز از شدت بالایی برخوردار باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: همچنین براساس پیش‌بینی تا فردا در ارتفاعات شرقی استان احتمال وقوع ناپایداری‌های محلی به صورت افزایش ابر و رگبار و رعد و برق وجود دارد.
مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در ساعت‌هایی از بعد از ظهر تا اوایل شب در ارتفاعات شرقی، افزایش ابر با احتمال وقوع ناپایداری جوی پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد در استان متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۳۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۹:۰۰، مد دوم ساعت ۱۴:۰۰ و جزر دوم ساعت ۱۸:۳۰ خواهد بود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا