چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39433
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : همزمان با نخستین روز از بزرگداشت هفته دولت عملیات اجرایی فاز ۲ پروژه تعریض و بهسازی محور خورموج – لاور شرقی با حضور شماری از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

تاریخ انتشار: جمعه ، 3 شهریور 1402 - 12:36

به گزارش  صدای استان، مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در این آئین گفت: فاز نخست این پروژه در ۱۰ کیلومتر اجرا شده و فاز دوم آن نیز با اعتبار ۴۹۶ میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

محمود دستغیبی افزود: این پروژه با عرض ۱۲ متر و ظرف مدت یکسال اجرا خواهد شد که ۷۰ میلیارد ریال اعتبار آن به صورت پیش پرداخت به پیمانکار پرداخت شده است.

وی یادآور شد: فاز ۲ پروژه تعریض و بهسازی محور خورموج – لاور شرقی در سال جاری از محل اعتبارات شهرستانی و وزارت نفت ۱۹۵ میلیارد ریال اعتبار دارد.

فرماندار دشتی نیز گفت: پروژه یاد شده به عنوان مطالبه ۱۰ ساله مردم منطقه است که پس از اتمام آن فاز سوم نیز حدفاصل لاور شرقی تا دشت پلنگ عملیاتی می‌شود.

علی دشتی افزود: منطقه محل اجرا پروژه به عنوان قطب کشاورزی و تولید محصولاتی چون گندم، کنجد، صیفی جات و بالادست آن نیز سد دشت پلنگ واقع است.

وی ادامه داد: تعریض کامل جاده خورموج – دشت پلنگ می‌تواند به توسعه منطقه کمک و همچنین مهاجرت روستاییان این محدوده به شهرهای اطراف را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

منبع: ایرنا


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا