دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39410
تعداد نظرات: ۰

سومین جلسه انتخابات کمیسیون های شورای اسلامی شهر برازجان به علت به حد نصاب نرسیدن اعضا لغو شد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 31 مرداد 1402 - 10:31

جلال اسلامیان _صدای استان :سومین جلسه انتخابات کمیسیون های شورای اسلامی شهر برازجان به علت به حد نصاب نرسیدن اعضا لغو شد.
با توجه به قانون شوراها، دو سوم از اعضای شورای شهر باید در جلسه حضور داشته باشند، لذا از بین ۷ عضو شورای شهر برازجان باید ۵ نفر از اعضا در جلسه حضور داشته باشند، به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضاء با حضور سه عضو جلسه تشکیل نشد.
ارسطو قائدی برازجانی، رئیس شورای اسلامی شهر برازجان با بیان اینکه امروز به مدت ۱۰ روز از انتخاب ریاست من در شورا می‌گذرد،گفت : اگر خلافی دیدید از من آن را رسانه ای کنید تا درسی شود برای کسانی که در صدد خلاف هستند.
قائدی ادامه داد : یکی از برنامه های ما تا به امروز شفافیت بوده است و هر گونه ابهامی که در ذهنتان وجود دارد ما پاسخگو هستیم و امید است راه به جایی کشیده نشود که خلاف وعده های ما اثبات گردد.
قائدی با اشاره به اینکه من به عنوان وکیل مردم آمده ام تا از حق و حقوق مردم شهرم دفاع کنم افزود : افتخار میکنم که دلایل را شفاف جلوی دوربین گزارش میکنم، ما برای خدمت آمده ایم نه برای زراندوزی و جلسه باید تشکیل شود تا حداقل وضعیت ریاست جدید مشخص شود.
رئیس شورای اسلامی شهر برازجان با اشاره به وضعیت و مکان نامناسب پسماند، گفت : تذکر خودم را به شهردار اعلام کردم که پسماند ساماندهی شود چون باعث آزار و اذیت شهروندان شده است.
قائدی ادامه داد : شهردار تعامل را پیش رو کند نه تقابل، تذکری که به شهردار داده می‌شود باب اصلاح و ما از شهردار حمایت می‌کنیم.
رئیس شورای شهر درادامه خاطر نشان کرد : در اسرع وقت جلسه با مطبوعات خواهم داشت و عملکرد شورا را به صورت کلیپ ارائه خواهم داد.
در پایان قائدی با بیان اینکه سومین جلسه در خصوص مکاتبات اداری و تامین کمیسیون های اصلی شورا برگزار گردیده و جلسه هم با تاخیر شروع شده است و جلسه به حد نصاب نرسیده، گفت :بنده به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر برازجان، وکیل مردم و مدافع حقوق شهروندان، عدم حضور دوستان را در جلسه شورای اسلامی شهر برازجان به صورت قانونی به مراجع ذیصلاح گزارش کرده ام.


برچسب ها: #برازجان
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا