یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39385
تعداد نظرات: ۰

نشست شورای اداری اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر با حضور مدیرکل استان ، رؤسای ادارات و شعب تابعه استان برگزار شد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 29 مرداد 1402 - 13:37

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، در این نشست عملکرد حوزه وصول در استان و شعب تابعه مورد بررسی قرار گرفت.
عملکرد وضعیت استان و شعب تابعه در خصوص طرح فراگیر خانواده ایرانی و همچنین عملکرد وضعیت استان و شعب تابعه در ارزیابی سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ از دیگر موارد مطرح شده در نشست شورای اداری بود.

در ادامه این نشست نیز عملکرد شورای ستاد اقامه نماز، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و برنامه ریزی ستاد اربعین ارائه شد.
گزارش عملکرد وضعیت شعب تابعه در خصوص پرونده الکترونیک و ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان از دیگر مباحث مطرح شده در نشست شورای اداری اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر بود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در این نشست گفت: این اداره کل درتمامی سطوح با هدف جلب رضایت مندی حداکثری جامعه هدف تلاش خود را بکار گرفته و بر همین اساس تکریم ارباب رجوع همراه با رویکرد ارائه خدمات به صورت غیرحضوری در اولویت قرار دارد.

محمدجواد بازدرهوا با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهار کرد: اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر با هدف گرامیداشت هفته دولت، ویژه برنامه های مختلفی در سطح استان برگزار می کند.

وی افزود: دیدارهای مردمی با هدف بررسی مشکلات بیمه ای، حضور در گلزار شهدا همراه با غبارروبی و عطر افشانی و همچنین دیدار با خانواده های شهدا تنها بخشی از برنامه های تدارک دیده شده برای بزرگداشت هفته دولت است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا