یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39285
تعداد نظرات: ۰

خبرگزاری‌ها از تیراندازی دوباره در شاهچراغ خبر می‌دهند. گفته می‌شود که تاکنون ۴ تن به شهادت رسیده‌اند. تروریست‌ها از باب‌المهدی وارد حرم شده بودند.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 22 مرداد 1402 - 21:20

دقایقی پیش یک تروریست مسلح از درب باب‌المهدی حرم حضرت شاه چراغ قصد ورود به حرم را داشته است که با مقاومت و مواجهه نیروهای حفاظت از حرم مواجه می شود.

تروریست پس از اصابت شلیک نیروهای امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چندین نفر می‌شود.

خبر گزاری دولت نوشت: به گفته یک منبع آگاه در پی حمله تروریستی دو مهاجم مسلح به حرم مطهر شاهچراغ تا کنون ۴ نفر به شهادت رسیده اند.

یکی از تروریست‌ها تاکنون دستگیر شده و فرد دیگر فعلاً متواری است.

تیراندازی دوباره در شاهچراغ / استاندار فارس: تاکنون یک نفر شهید و ۴ تا ۶ مجروح داشتیم  / یکی از ضاربین دستگیر شده و فرد دیگر فعلاً متواری استتصویری از صحن خونین شاه چراغ علیه‌السلام پس از حمله تروریستی امشب

روایت استاندار فارس از تعداد شهدا و مجروحین

استاندار فارس می گوید: تاکنون یک زائر به شهادت رسیده و ۴ تا ۶ مجروح داشتیم که حال ۳ مجروح خوب نیست.

توضیحات تولیت آستان شاهچراغ درباره حادثه تروریستی

تولیت آستان حضرت شاهچراغ هم درباره این حادثه گفت: دو تروریست که قصد داشتند از باب‌المهدی وارد حرم شوند با نیروهای حفاظت از حرم درگیر می‌شوند و دست به شیلک کور می‌زنند.

وی افزود: بر اساس اطلاعاتی که نیروهای امنیتی داده‌اند یکی از ترویست‌ها در صحنه دستگیر شده است و فرد دیگر متواری شده است.

روایت یکی از مسئولان حرم شاهچراغ از تعداد شهدا و مجروحین

یکی از مسئولان حرم شاهچراغ میگوید: چهار تن شامل ۲ خادم و ۲ زائر در این حادثه مورد اصابت قرار گرفته‌اند.  حال مضروبان وخیم است اما هنوز شمار شهدا مشخص نیست.

مسئول اورژانس استان فارس:  تعداد مصدومین این حادثه ۸ نفر است

دارابی مسئول اورژانس استان فارس گفت: تعداد مصدومین این حادثه ۸ نفر است و یک نفر نیز به شهادت رسیده است .۵ نفر به بیمارستان نمازی و ۳ نفر به بیمارستان مسلمین منتقل شده است. یکی مصدومین به علت وخامت حالش به اتاق عمل منتقل شده است

چند ماه پیش نیز حمله دیگری در حرم شاه‌چراغ باعث شهادت ۱۳ نفر از هم‌وطنانمان شده بود.


برچسب ها: #حمله #شاهچراغ
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا