شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39277
تعداد نظرات: ۰
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر:

صدای استان: سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در سال گذشته حدود ۱۵ میلیارد ریال از طرح‌ها و ایده‌های سمن‌های توسط اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر حمایت شده است.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 22 مرداد 1402 - 10:20

به گزارش صدای استان؛ حسین مرادی به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی اظهار داشت: ۵۷ سازمان مردم نهاد در استان بوشهر از اداره کل ورزش و جوانان مجوز فعالیت دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: فعالیت سمن‌ها در  قالب ۱۴ شبکه تخصصی تقسیم شده اند که در کنار فعالیت، آموزش های تخصصی حوزه کاری خود را دریافت می کنند.

مرادی اضافه کرد: اشتغال و کارآفرینی، ازدواج و تحکیم خانواده، آسیب‌های اجتماعی، اوقات فراغت، تمدن ایرانی اسلامی، حقوق شهروندی، سبک زندگی ایرانی اسلامی ورزشی، فعالیت‌های جهادی،مسئولیت اجتماعی، عدالت و رفاه اجتماعی، فضای مجازی، امور بانوان و دختران ،سیر و سیاحت و گردشگری، سلامت اجتماعی و روانی،هنری ادبی، محیط زیست، حجاب و عفاف، ارزش‌ها و باورهای دینی، یاریگری و….از جمله  موضوعات و زمین‌های فعالیت سازمان‌های مردم نهاد جوانان است.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: دریافت حمایت‌های مادی و معنوی از ابتدای تاسیس جهت اجرایی نمودن طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه،بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت خانه‌های جوان استان،شرکت در اردوهای هویتی،شرکت در کارگاه‌های آموزشی (توانمندسازی) در حیطه فعالیت تخصصی (به همراه دریافت گواهینامه)،عضویت در شبکه ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان در موضوع فعالیت،معرفی به دستگاه‌های اجرایی استان جهت همکاری و دریافت حمایت از جمله مزایای تاسیس سازمان مردم نهاد جوانان در این اداره کل  است.

وی با اشاره  به طرح نما (هم افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی جوان) افزود:رویداد نما رویداد مشارکت‌های اجتماعی است که با هدف جذب جوانان نوآور به سمت مشارکت اجتماعی در قالب سلسله بوتکمپ‌های مسئله تا ایده در پهنه‌های جغرافیایی مختلف کشور اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این رویداد همراه جوانان خواهد بود تا مسیر حل مشکلات اجتماعی را به طور تخصصی از گذرگاه مشارکت‌های اجتماعی طی کنند.

مرادی اضافه کرد: در رویداد نما بنا بر این گذاشتیم تا با بهره‌گیری از روش‌ها و ابزارهای حوزه خلاقیت و نوآوری و همچنین با تکیه بر اصول نوآوری آموزشی، فرایند یادگیری و خلق نتایج را برای مخاطبین به فرایندی جذاب و عملی تبدیل کنیم و مخاطبان را به سوی تولید ایده‌های سرمایه‌پذیر قابل قبول هدایت کنیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: دو طرح از استان بوشهر در رویداد نما برای مرحله نهایی منطقه شرق و جنوب به میزبانی استان سیستان و بلوچستان انتخاب شده‌اند.

مرادی افزود: معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از عموم جوانان با انگیزه خلاق و دغدغه‌مند در سنین ۱۸ تا ۳۵ سال جهت تاسیس سازمان مردم نهاد جوانان در استان بوشهر دعوت می‌نماید.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: جوانان از سراسر استان با تشکیل یک گروه ۷ نفره از جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال به عنوان هیئت موسس جهت ثبت نام به سامانه الکترونیکی مشارکت‌های اجتماعی جوانان به نشانی saman.msy.gov.ir مراجعه نموده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با آدرس بوشهر خیابان مبارزان معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهرمراجعه نمایند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا