یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38836
تعداد نظرات: ۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر :

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در جلسه هم اندیشی بررسی وضعیت محیط کسب و کار بخش تعاون استان بوشهرگفت: بستر لازم برای توسعه بخش تعاون بر اساس اسناد بالا دستی و حمایت جدی مسئولین استانی فراهم شده است.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 26 تیر 1402 - 22:32

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر؛ مصدق کشاورزی در جلسه هم اندیشی بررسی وضعیت محیط کسب و کار بخش تعاون استان بوشهر با اشاره به وجود فضای کسب و کار خوب نشانه امنیت اقتصادی استان است،گفت: تمامی مولفه های لازم برای بهبود فضای کسب و کار در استان فراهم است، بخش تعاون استان در کنار دو بخش دیگر اقتصادی ظرفیت و حمایت جدی تری دارد لذا سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی بایستی از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرند.
عکس
وی با بیان اینکه شرکت‌های تعاونی در جشنواره تعاونی‌های برتر مشارکت بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: ارتباط جامعه تعاونگر استان بوشهر با ادارات شهرستانی و اداره کل بیشتر شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ادامه داد: با همراهی شما تعاوانگران در اغلب شاخص‌ها رتبه اول کشوری را برخورداریم اما در برخی از شاخص‌ها اختصاصی تعاون هنوز جای کار بسیاری دارد که باید انجام شود.
کشاورزی تاکید کرد: تعاونگران از ظرفیت به وجود آمده از خط اعتباری ۳۰۰۰ میلیاردی جهت بهبود شرایط و فضای کسب و کار خود استفاده نمایند.
مصدق کشاورزی در پایان با اشاره به اهمیت موضوع جهاد تبیین، گفت: به طور شفاف نقاط ضعف و قوت خود را با حضور در بین مردم و رسانه‌ها اعلام کرده ایم معتقدم در شرایط کنونی بایستی از ظرفیت بخش تعاون در حوزه مشارکت اقتصادی اجتماعی و فرهنگی بهره گیری کنیم

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا