یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38814
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ تهاتر خرمای کبکاب با میوه‌های گرمسیری از سوی سازمان توسعه تجارت خبر داد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 27 تیر 1402 - 02:50

تهاتر خرمای کبکاب با میوه‌های گرمسیری ابلاغ شد

به گزارش صدای استان به نقل از مهر، ابراهیم رضایی اظهار داشت: با توجه به اینکه بخشی از خرمای مردم دشتستان همچنان در انبارها و سردخانه‌ها باقی مانده است، تلاش و پیگیری فراوانی را به منظور رونق بازار خرما و فروش آن انجام دادیم.

وی اضافه کرد: یکی از راهکارهایی که با جدیت دنبال کردیم، تهاتر خرمای کبکاب با میوه‌های گرمسیری بود که این موضوع را از وزارت جهاد کشاورزی، سازمان توسعه تجارت و گمرک ایران پیگیری کردیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان توسعه تجارت برای همکاری در این زمینه بیان کرد: ابتدا با پیگیری از سوی وزیر جهاد کشاورزی موافقت لازم را در این وزارت‌خانه گرفتیم و سپس با پیگیری‌های صورت گرفته موضوع در سازمان توسعه تجارت نیز مورد تائید قرار گرفت و به گمرک ابلاغ شد.

رضایی تصریح کرد: در حال حاضر مسیر برای تهاتر خرما و فروش خرمای باقی‌مانده در دشتستان باز شده است و این ابلاغ می‌تواند رونق‌بخش بازار خرمای دشتستان هم برای امسال و هم برای آینده باشد.

وی اضافه کرد: طبق ابلاغیه سازمان توسعه تجارت، صادرکنندگان می‌توانند در ازای صادرات خرما، انواع میوه‌های گرمسیری را وارد کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا