شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38810
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از ثبت‌نام بیش از ۱۶۱ هزار دانش‌آموز در مدارس استان خبر داد و گفت: سال تحصیلی جدید امسال پیش‌بینی می‌شود ۲۵۷ هزار نفر ثبت‌نام کنند.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 27 تیر 1402 - 00:47

ثبت‌نام بیش از 161 هزار دانش‌آموز در مدارس استان بوشهر

به گزارش صدای استان؛ علی موحدی در گفت‌وگو با تسنیم،با بیان اینکه در مدارس دولتی مدیران حق دریافت شهریه از اولیا دانش‌آموزان هنگام ثبت‌نام ندارند، اظهار داشت: در این راستا ۴۲۷ مورد بازدید انجام شده است.

وی از تشکیل ۳۷ تیم نظارتی بر ثبت‌نام دانش‌آموزان استان بوشهر خبر داد و افزود: تاکنون چند مورد تخلف در عرصه دریافت شهریه در مدارس دولتی هنگام ثبت‌نام مشاهده شد و با همکاران برخورد و یا تذکر داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر سرانه مدارس دولتی را در زمینه هزینه‌های مختلف مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مشارکت اولیا دانش‌آموزان در عرصه حل مشکلات مدارس ستودنی است.

موحدی از ثبت‌نام بیش از ۱۶۱ هزار و ۱۷۰ نفر دانش‌آموز در مدارس استان خبر داد و گفت: سال تحصیلی جدید امسال پیش‌بینی می‌شود ۲۵۷ هزار نفر ثبت‌نام کنند.

وی اضافه کرد: کسری تعداد دانش‌آموزان مربوط به پایه‌های اول ورودی ابتدایی، هفتم و دهم تحصیلی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به تعداد دانش‌آموزان مدارس غیردولتی افزود: ۴۳ هزار و ۵۷ دانش‌آموز استان بوشهر در ۵۸۹ مدرسه غیردولتی که معادل حدود ۱۸ درصد کل دانش‌آموزان است ثبت‌نام کرده‌اند.

موحدی بیان کرد: پیش ثبت‌نام پایه‌های اول و هفتم از طریق سامانه پیش ثبت‌نام در پنجره واحد در حال اجرا است و ثبت‌نام پایه دهم پس از اتمام هدایت تحصیلی آغاز می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا