شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38801
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار فرصت شغلی ایجاد شده و اکنون با نام و نشان و محل کسب و کار آمار این شاغلین موجود است.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 6 تیر 1402 - 10:31

به گزارش صدای استان به نقل از ایرنا، مصدق کشاورزی روز شنبه در نشست بررسی وضعیت تسهیلات اشتغال استان بوشهر اظهار کرد: بر اساس آمارها و تسهیلات اشتغال، این میزان اشتغال در سامانه رصد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر توسط دستگاه‌های اجرایی ثبت شده است.

وی افزود: با نظارت‌های میدانی، اشتغال ایجاد شده از محل تسهیلات بانکی را به شکل مستمر راست‌آزمایی می‌کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری زمینه اشتغال ۲۵ هزار نفر در استان بوشهر محقق شود.

کشاورزی ادامه داد: تا ۳۱ تیرماه امسال، بانک‌ها فرصت دارند به متقاضیان اشتفال از محل تبصره ۱۶، تسهیلات بانکی پرداخت کنند.

وی یادآور شد: پیش از این چهار مدیر بانکی استان بوشهر که تسهیلات اشتغال زایی از محل تبصره ۱۶ را به متقاضیان پرداخت نکرده بودند به دستگاه‌های نظارتی معرفی کرده‌ایم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با تمجید از مدیران و کارشناسان بانک‌های دولتی استان در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال، عنوان کرد: یک‌هزار و ۴۴۶ میلیارد تومان اعتبارات تبصره ۱۶ به بانک‌های استان بوشهر تخصیص یافت که یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان این میزان سهم بانک‌های دولتی دولتی بوده که که ۷۸ درصد آن تاکنون پرداخت شده است.

کشاورزی رتبه نخست بوشهر در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ را مرهون تلاش‌ها و همکاری استانداری، دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بانک‌های عامل استان بوشهر ذکر کرد و گفت: از محل این تبصره، سقف تسهیلات کارفرمایی۴ میلیارد تومان و اعتبارات فردی ۱۵۰ میلیون تومان است که بر اساس شاخص‌های نرخ بیکاری، میزان توسعه یافتگی و جمعیت جوان به شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر اختصاص یافته است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا