یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38791
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : امام جمعه آب‌پخش گفت: انتظار داریم با تلاش و پیگیری مسئولان، نظارت بر تعاونی‌های مرزنشینان افزایش یابد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 26 تیر 1402 - 02:23

نظارت بر تعاونی‌های مرزنشینان افزایش یابد

به گزارش صدای استان  به نقل از مهر، حجت الاسلام خداداد رضایی خطاب به استاندار بوشهر در مورد شرکت‌های تعاونی مرزنشینان اظهار داشت: تعاونی‌های مرزنشینان اگر واقعاً فعالیت صحیح و سالمی داشته باشند می‌توانند واقعاً خیلی از مشکلات معیشتی مردم را حل کنند.

وی افزود: از طرف دیگر به استاندار بوشهر عرض می‌کنم بعضی از رسانه‌ها برداشت خودشان را از زبان ائمه جمعه می‌آورند و بیان می‌کنند، نسبت به نظارت و همچنین حسابرسی دقیق نسبت به عملکرد تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر اقدام شود.

رضایی بیان داشت: ۲۰ سال از استقلال تعاونی مرزنشینان آب‌پخش می‌گذرد و هیئت مدیره‌های مختلف آمده‌اند و رفته‌اند، ولی متأسفانه هر هیئت مدیره‌ای که آمد هیئت مدیره قبلی را متهم کرد که صندوق خالی به ما تحویل داده‌اند.

وی اضافه کرد: سرمایه این شرکت به صفر رسیده است یعنی همه اموالی که در اختیار تعاونی مرزنشینان بوده است که مال مردم بود از بین رفته و اعلام می‌شود هیچ سرمایه‌ای از مردم در این شرکت وجود ندارد.

رضایی افزود: دوره‌های مختلف چقدر از ارزهای دولتی از اموال بیت المال برای این مردم در اختیار قرار گرفته است که این هیئت مدیره‌ها بروند کار و تلاش کنند تا کمکی به زندگی مردم باشد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا