یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38787
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برگزاری انتخابات سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم مهمترین راهبرد دولت است که اجرایی شدن رویکرد این رویکرد در این استان هدف‌گذاری و به صورت جدی دنبال می‌شود.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 26 تیر 1402 - 00:21

به گزارش صدای استان  به نقل از ایرنا، اکبر پورات در نشست هم‌اندیشی انتخابات با فرمانداران استان بوشهر اظهار کرد: انتخابات امسال طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید براساس چهار راهبرد و سیاست کلی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری در حوزه ستاد اجرایی برگزار شود.

وی افزود: جانبداری نکردن مسئولان از کاندیداها و همچنین استفاده نکردن از امکانات بیت المال به نفع یا علیه کاندیدا از دیگر راهبردهای مهم تعریف شده برای ستاد انتخابات استان بوشهر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: اولویت اول و مهم موجود، حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای است که برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌های لازم در این زمینه انجام گرفته است.

پورات ادامه داد: در راستای همکاری ادارات و تمامی نهادهای اجرایی با ستاد انتخابات در استان و تمامی شهرستان‌ها مکاتبات لازم انجام شده و طبق ماده ۱۱ قانون انتخابات تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند با ستاد انتخابات همکاری لازم داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همچنین پیگیری برای تجهیز بخشداری‌ها به فیبر نوری از سوی فناوری اطلاعات استانداری و شرکت مخابرات استان بوشهر در حال انجام است.

وی گفت: به زودی جلسه ستاد انتخابات استان با حضور فرمانداران با محوریت پیگیری مسائل و مشکلات برای برگزاری انتخابات برگزار می‌شود.

پورات با تاکید بر حضور مدیران استانی به ویژه فرمانداران به صورت مستمر در میان قشرهای مختلف مردم در راستای پیگیری مسائل و مشکلات آنان افزود: فرمانداران در راستای جهاد تبیین و انعکاس اقدامات و عملکرد دولت به ویژه در شهرستان‌های خود به تقویت روابط عمومی فرمانداری‌ها و تجهیز نمودن آنها توجه ویژه داشته باشند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری امسال ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا