چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38753
تعداد نظرات: ۰
در نشست مدیر عامل جمعیت هلال احمر با مدیر کل بازرسی استان بیان شد:

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر امروز صبح دکتراحسان ایزدپناه در نشستی با مهندس اسحاق شهبازی مدیرکل بازرسی استان بیان داشت:تعامل و همکاری با بازرسان این اداره کل در راس امور بوده و همیشه در تمامی مراحل امور اداری دقت در انجام آنها را مد نظر قرار داده ایم. دکتر ایزدپناه تصریح…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 25 تیر 1402 - 14:25

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر امروز صبح دکتراحسان ایزدپناه در نشستی با مهندس اسحاق شهبازی مدیرکل بازرسی استان بیان داشت:تعامل و همکاری با بازرسان این اداره کل در راس امور بوده و همیشه در تمامی مراحل امور اداری دقت در انجام آنها را مد نظر قرار داده ایم.
دکتر ایزدپناه تصریح کرد:حوزه بازرسی این مجموعه به دنبال آن است که نگاه نظارتی کلان محور نسبت به موضوعات بازرسی را به صورت ساختاری و با ایجاد ادبیات و فهم مشترک در سطوح مختلف سازمان به وجود آورد.
وی افزود:نتیجه مهم این تغییر نگاه به موضوعات بازرسی منجر به آن خواهد شد که به موضوعات کلان و مسائل مهم در جمعیت هلال احمر استان پرداخته شود و ساختارهای اساسی دستگاه‌ و اداری که نیاز به اصلاحات دارد شناسایی و معرفی شود.
در ادامه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان به تشریح عملکرد حوزه های مختلف این جمعیت در یکسال گذشته پرداخت.
مهندس اسحاق شهبازی مدیر کل بازرسی استان بوشهر ضمن تشکر از همکاری های این جمعیت با بازرسان بیان داشت:تعامل خوبی با مجموعه هلال احمر ایجاد شده و این نهاد در استان خوشبختانه از بی حاشیه ترین دستگاه های استان از منظر بازرسان ما است که جای تقدیر و تشکر را دارد.
مدیرکل بازرسی استان ادامه داد:فرصت خدمتگذاری فرصت بسیار محدودیست که تا چشم باز کنید تمام می شود و چه خوب است که به بهترین شکل ممکن آن را انجام دهد و مشکل مردم را رفع نمایید و مرزها و منیت ها را کنار بگذارید و قدم مثبتی در کمک به خلق الله بردارید.
وی همچنین در بحث تعامل و همکاری با مجموعه بازرسی نیز از هلال احمر تشکر و قدردانی نمود گفت:نیازمندان را به شکل زیبایی تکریم و کمک کنید به مانند همیشه و هر کجا نیازمند مشورت و همراهی بودید کارشناسان ما در خدمت شما عزیزان زحمت کش خواهند بود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا