سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38694
تعداد نظرات: ۰
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در نشست خبری:

در یکشنبههای پاسخگویی، اولین نشست خبری یاسر جمالی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در استانداری بوشهر برگزار شد .

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 19 تیر 1402 - 18:27

سرپرست اداره ورزش و جوانان استان در این نشست خبری در خصوص وضعیت شاهین و ایرانجوان گفت: نحوه مدیریت هم در وضعیت امروز این باشگاه ها تاثیر گذار است.
وی ادامه داد: شاهین و ایرانجوان هویت ورزش استان هستند و هر دو تیم هم اکنون با بخش خصوصی اداره می شوند که بنده به عنوان اداره ورزش و جوانان فقط می توانم راهبری کنم.
جمالی اضافه کرد: ما در کنار دیگر مسئولان تاثیرگذار همچون جناب استاندار و نمایندگان مجلس باید از همه سازمان ها و شرکت ها بخواهیم تا کمک کنند ولی این رافع مسئولیت های مالک باشگاه نمی شود.
جمالی در ادامه گفت: کل هزینه هر کدام از تیم های شاهین و ایرانجوان در لیگ یک یا دو ، نهایت ۲۰تا ۲۵ میلیارد می شود، به هر حال کسی که مالکیت باشگاه را بر عهده دارد باید حداقل ۱۵ میلیارد سرمایه گذاری کند تا مقداری هم دیگر سازمان ها کمک کنند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان با بیان این موضوع که در خوزستان ۷۲ تیم لیگ برتری وجود دارد که صنایع نفت و پتروشیمی حمایت می کنند و در کرمان هم فقط یک شرکت از ۱۷ تیم حمایت می کند‌، افزود: من دست تنها نمی توانم ، باید همه مسئولین پای کار بیایند و فشار بیاوریم ، به هر حال این خواسته و مطالبه را انجام بدهیم صنایع و شرکت ها در این استان درآمد کسب می کنند و آلایندگی و تمام سختی ها برای ما است پس باید به ورزش بوشهر هم کمک کنند و مالکین باشگاه هم تمام توان خود را بگذارند.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا