چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38654
تعداد نظرات: ۰

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر با امام جمعه شهر اهرم دیدار و گفتگو کرد .

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 15 تیر 1402 - 21:27

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، محمدجواد بازدرهوا مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا پهلوزاده نماینده ولی فقیه در شهرستان تنگستان و امام جمعه شهر اهرم دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار ابتدا محمدجواد بازدرهوا مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر به بیان عملکرد و خدمات سازمان تأمین اجتماعی در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و شعار سال پرداخت .
وی در ادامه افزود: در حال حاضر جمعیت تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در استان حدود ۷۸ درصد معادل بیش از ۱میلیون نفر اعلام ، که از این تعداد حدود ۴۷۰۰۰هزار نفر مستمری بگیر با پرداخت مستمری ۲۷۰ میلیارد تومان بیان نمود.

 

وی همچنین از برنامه های امید آفرین سازمان از جمله اعزام ۵۰۰ نفر بازنشسته به سفر مشهد مقدس ،پیگیری پرداخت بیمه تکمیلی بازنشستگان در کمتر از یک ماه، پیاده روی خانوادگی بازنشستگان، انتخاب بازنشسته نمونه، برگزاری ۴ المپیاد ورزشی ویژه مستمری بگیران، جشن مزدوجین و فرزندآوری کارکنان سازمان و همچنین در راستای حمایت از تولید و کارفرمایان ، مواردی در خصوص طرح بخشودگی جرایم بیمه ای که از تاریخ ۱ خرداد شروع شده و تا پایان مرداد  ماه سال جاری می باشد بیان نمود.

در ادامه این نشست یعقوب افشین رئیس تأمین اجتماعی شعبه اهرم به بیان عملکرد شعبه اهرم پرداخت و از جمعیت شهر اهرم و بخش مرکزی با ۱۷۸۲نفر مستمری بگیر و پرداخت حدود ۱۱میلیارد تومان مستمری ماهانه و پرداخت ماهیانه ۲۲۰ میلیون تومان بیمه بیکاری به ۴۱ نفر خدمات سازمان را در بیمه فراگیر تشریح نمود.

در ادامه نشست حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا پهلو زاده نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه شهر اهرم ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر از ارائه خدمات سازمان تأمین اجتماعی و مجموعه تأمین اجتماعی شعبه اهرم در تسریع خدمات دهی به مخاطبان قدردانی نمود. ایشان سازمان تامین اجتماعی را از برکات نظام دانست که جمع کثیری از مردم عضوی از این خانواده هستند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا