چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38651
تعداد نظرات: ۰

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر با فرماندار شهرستان تنگستان دیدار و گفتگو کرد.

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 15 تیر 1402 - 19:26

به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر محمدجواد بازدرهوا سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر با احمد لطفی فرماندار شهرستان تنگستان دیدار و گفتوگو کرد.
در این دیدار محمدجواد بازدرهوا از سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری حوزه تأمین اجتماعی و اهداف سازمان تامین اجتماعی در راستای شعار سال اظهار داشت: ۷۸ درصد معادل بیش از ۱ میلیون نفر در استان تحت پوشش سازمان می باشند که حدود ۴۷۰۰۰ نفر مستمری بگیر هستند که در سال گذشته ۲۷۰ میلیارد تومان پرداخت مستمری  صورت گرفته است .

وی در ادامه خدمات و برنامه های امید آفرین جهت بازنشستگان از جمله؛ اعزام ۵۰۰ نفر از مستمری بگیران به سفر مشهد مقدس، پیگیری و تسریع در پرداخت بیمه تکمیلی بازنشستگان در کوتاه ترین زمان ممکن، برنامه پیاده روی خانوادگی بازنشستگان با شرکت تقریبا ۵۰۰ نفر، برگزاری المپیاد ورزشی مستمری بگیران،انتخاب بازنشسته نمونه بیان کرد.
باز درهوا در راستای حمایت از تولید و کارفرمایان مواردی در خصوص اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه ای در سالجاری را بیان نمود.
در ادامه نشست یعقوب افشین رئیس تأمین اجتماعی شعبه اهرم از لطفی فرماندار ساعی و انقلابی شهرستان تنگستان در حل مشکلات مخاطبان سازمان تامین اجتماعی و تسریع در حصول نتیجه قدردانی نمود .
وی در ادامه به عملکرد تأمین اجتماعی شعبه اهرم پرداخت.
در پایان این نشست احمد لطفی فرماندار شهرستان تنگستان فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر را تبریک گفت و از عملکرد تأمین اجتماعی در پاسخگویی به مخاطبان و جلب رضایت مردم قدردانی نمود.
وی مردم سالاری دینی و دیندار بودن را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست که این امر با حضور مسئولین در بین مردم و کسب رضایت تکمیل می گردد .
ایشان خواهان راه اندازی درمانگاه جهت خدمت به مردم نجیب و فهیم تنگستان شد و این مهم را  مطالبه به حق مردم برشمرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا