یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38527
تعداد نظرات: ۰

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به وقوع قتل در این شهرستان از دستگیری قاتل و ۲ نفر از همدستانش خبر داد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 7 تیر 1402 - 08:48

جلال اسلامیان _ فرمانده منطقه انتظامی دشتستان در جمع خبرنگاران در برازجان با اشاره به برقراری امنیت پایدار در دشتستان اظهار داشت: تلاش شبانه‌روزی پلیس و مشارکت مردم همیشه در صحنه زمینه امنیت پایدار در دشتستان را فراهم کرده است.
سرهنگ عباس علی یاری با اشاره به وقوع قتل در دشتستان خاطر نشان کرد: در پی یک فقره قتل در شهر وحدتیه دشتستان بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی دشتستان قرار گرفت.
رئیس پلیس دشتستان با اشاره به شناسایی هویت قاتل در ساعت اولیه وقوع این واقعه افزود: با تلاش مأموران و تحقیقات صورت گرفته ، هویت قاتل در ساعات اولیه مشخص شد و قاتل اقدام به فرار نکرد.
سرهنگ علی یاری تصریح کرد: با انجام عملیات روانی و استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی و بکارگیری افراد معتمد و تلاش پلیس، قاتل با تنگ شدن عرصه مجبور به معرفی خود شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره اینکه قاتل به صراحت به واقعه قتل با همدستی پدر و برادر خود اعتراف کرد گفت: با هماهنگی قضایی ۲ نفر همدست قاتل نیز دستگیر و به پلیس آگاهی دشتستان انتقال داده شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه از قاتل، اسلحه به کار رفته در قتل کشف شد اضافه کرد: قاتل به همراه ۲ نفر همدستانش به مرجع قضایی تحویل که با قرار مناسب روانه زندان شدند.


برچسب ها: #دشتستان #قتل
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا