دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38412
تعداد نظرات: ۰
فرماندار دشتستان تأکید کرد:

جلال اسلامیان _ فرماندار شهرستان دشتستان گفت: در راستای ازدواج آسان همه دستگاه‌های اجرایی همکاری کنند و به متولیان این حوزه کمک کنند، زیرا در هفته آتی قرار است در این مورد مراسماتی داشته باشیم.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 4 تیر 1402 - 10:01

به گزارش صدای استان ، احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان، روز گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان در خصوص ازدواج آسان، اظهارداشت: در راستای ازدواج آسان همه دستگاه‌های اجرایی همکاری کنند و به متولیان این حوزه کمک کنند، زیرا در هفته آتی قرار است در این مورد مراسماتی داشته باشیم.

وی افزود: امروز باید ایمان، صداقت، راستگویی، عمل، جهاد و هرچیزی که در قامت یک مدیر می‌تواند تلألو پیدا کند، توسط مسئولان به افکار عمومی منعکس می‌شود.

بنافی گفت: این خوب نیست که مسئول فقط در مراسمات اداری در میدان باشد بلکه باید در میادین حضور داشته و حضورش موثر باشد و در تمام مراسمات شرکت کنند.

وی اظهار کرد: حضور در نماز جمعه‌ها و مناسبات دیگر از جمله عزاداری‌ها و راهپیمایی‌ها مهم است، در خصوص روز غدیر نیز باید حتما آن را منعکس کرد و این روز را گرامی بداریم.

فرماندار دشتستان با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در پایان امسال، اظهار کرد: ستاد انتخاباتی دشتستان شروع به کار کرده و همه دستگاه‌ها باید برای این اتفاق آماده باشند تا انتخابات هرچه پر شورتر برگزار شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا