سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38320
تعداد نظرات: ۰

بسم الله الرحمن الرحیم   ۲۱ خرداد آغاز هفته جهاد کشاورزی و ۲۷ خردادماه روز جهاد کشاورزی مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی است.   جهاد سازندگی از جمله اولین نهادهای انقلابی بود که به فرمان بنیان گذار جمهوری اسلامی، حضرت امام روح الله(ره) در جهت حمایت از مردم محروم و…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 28 خرداد 1402 - 10:17

بسم الله الرحمن الرحیم

 

۲۱ خرداد آغاز هفته جهاد کشاورزی و ۲۷ خردادماه روز جهاد کشاورزی مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی است.

 

جهاد سازندگی از جمله اولین نهادهای انقلابی بود که به فرمان بنیان گذار جمهوری اسلامی، حضرت امام روح الله(ره) در جهت حمایت از مردم محروم و کمک به  توسعه مناطق روستایی شکل گرفت.این نهاد مقدّس در زمان حیات خود با به کارگیری نیروهای مردمی داوطلب و علاقمند به خدمت و در سایه فرهنگ جهادی و انقلابی همراه با شور و نشاط و خدمت به مردم روستایی توانست، نقش بسیار جدّی وموثری در توسعه مناطق روستایی و عشایری کشورمان ایفا کند.

از آنجا که از گذشته  تاکنون کشاورزی جایگاه ویژه ای در تولید، معیشت و اشتغال هرجامعه داشته و کهن سرزمین بافرهنگ ایران با کشاورزی پیوند ناگسستنی دارد، امروزه توانسته با توسل به دانش روز، یکی از ارکان پیشرفته تولید و اقتصاد مقاومتی به شمار آید و شکی نیست که با رونق کشاورزی دانش بنیان، بخش عمده ای از بار صادرات غیر نفتی کشور را به دوش خواهد کشید.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای وزارت جهادکشاورزی و تبریک هفته جهاد کشاورزی، این ایام مبارک را به خانواده بزرگ کشاورزی، تلاشگران عرصه تولید و بهره برداران عرصه زراعی،باغی،دامی، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید آنکه بتوانیم با خدمت رسانی هرچه بیشتر به کشاورزان شهرستان و با حضور فعال و موثر در عرصه های تولید توانسته باشیم منشا خیر و برکت برای مردمان شریف سرزمین مان باشیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا