چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38112
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: یکی از اقدامات جدید سازمان تعزیرات حکومتی، رسیدگی به تخلفات شهریه مدارس غیرانتفاعی و نظارت بر عملکرد بنگاه‌های املاک است.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 2 خرداد 1402 - 20:33

مردم میوه با کیفیت می‌خواهند/برخورد جدی با متخلفان بازاربه گزارش صدای استان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ احمد اصانلو در بازدید سرزده از برخی شعب تعزیرات حکومتی در استان بوشهر  گفت: در راستای نظارت میدانی بر عملکرد همکاران و سرعت بخشیدن به پرونده‌ها و حل مشکلات مردم بازدید‌هایی از استان‌های مختلف خواهیم داشت که استان بوشهر دومین مقصد سفر ما بود.

وی افزود: اکنون فرایند رسیدگی به پرونده‌ها در سازمان تعزیرات حکومتی به طور میانگین به ۲۲ روزرسیده و مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های مهم و ملی با تاسیس شعب ملی و ویژه به ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت رسیده است.

اصانلو همچنین به میزان وصول جزای نقدی یا همان جریمه‌ها هم اشاره کرد و گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ میزان تکلیف درآمدی اجرای احکام هزار میلیارد تومان بود که با عملکرد ۱۰۷ درصدی سه برابر افزایش یافت.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اضافه کرد: برای رسیدگی به تخلفات منتظر وصول گزارش از سوی بازرسان وزارت صمت و جهاد کشاورزی نمی‌مانیم و خودمان در حوزه بازار ورود می‌کنیم.

اصانلو ورود به تخلفات مدارس غیر انتفاعی از حیث شهریه و تعرفه‌های مسکن را از دیگر اقدامات جدید این سازمان عنوان کرد.

وی گفت: ما منتظر این هستیم که وزارت آموزش و پرورش مانند کاری که شورای رقابت برای قیمت گذاری خودرو انجام داد، تعرفه‌های نام نویسی را ابلاغ کند. سپس درقالب شعب ملی به تخلفات رسیدگی می‌کنیم.

به گفته این مقام مسئول با مشارکت وزارت مسکن و شهرسازی در گام اول بحث نظارت بر بنگاه‌های املاک را در کلان شهر‌ها آغاز کرده ایم.

 

اصانلو گفت: اگر بنگاه‌های املاک بیش از تعرفه مصوب اقدام به خرید و فروش و یا اجاره کنند برخورد قاطع انجام خواهیم داد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در این سفر با رئیس کل دادگستری استان و دادستان بوشهر هم دیدار کرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا