دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37907
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : نشست هم اندیشی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان با هیات های ورزشی استان بوشهر برگزارشد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 25 اردیبهشت 1402 - 20:18

https://news.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/612668/IMG_20230514_181340.jpg

به گزارش صدای استان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ در این نشست سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه خود نیز از خانواده ی ورزش است و با دغدغه ها و مشکلات ورزش آشنایی دارد گفت: مهم ترین مشکلات هیات ها و تیم های ورزشی مربوط به مسائل مالی بوده که با توجه به حضور صنایع پتروشیمی در حوزه وزارت نفت به دنبال جذب حامی مالی و اسپانسر برای حضور بیشتر تیم های ورزشی استان از جمله فوتبال و سایر‌ رشته های ورزشی در لیگ‌های مطرح کشوری هستیم.

یاسر جمالی افزود: با ایجاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش میتوان در بعد استعدادیابی برای شناسایی و تربیت ورزشکاران نخبه برنامه ریزی کرد.

جمالی تصریح کرد: به زودی کارگروهی با حضور پیشکسوتان و نخبگان ورزشی تشکیل و افق ورزش استان در رشته های مختلف مشخص خواهد شد.

وی گفت : در بعد ورزش همگانی نیز باید مسیر توسعه ورزش همگانی برای آحاد جامعه جهت حل مشکل کم تحرکی ترسیم شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی در نیمه دوم سال از همین حالا باید برای میزبانی اردوهای تیم های ملی در رشته های مختلف برنامه ریزی کنیم و استان را به پایگاه اصلی اردوهای زمستانه تیمهای ملی تبدیل کنیم.

وی توجه به ورزش روستایی را از مهمترین برنامه های پیش رو دانست و عنوان کرد: استعدادهای بی نظیری در روستاها در رشته های مختلف هست که باید شناسایی شوند و پرورش یابند.

سرهنگ ملاکی رییس بسیج ورزشکاران استان نیز در این نشست فعالیت در راستای جهاد تبین، برگزاری یادواره شهدا و و تشکیل هیاتهای اندیشه ورزی را از مهم ترین برنامه های این نهاد در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

در این نشست تعدادی از روسای هیات های ورزشی و نواب رئیس مسائل، چالش ها و نیازهای جامعه ورزش استان را با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مطرح کردند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا