چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37901
تعداد نظرات: ۰
مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر خبر داد

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر از آغاز عملیات احداث شانزدهمین پایگاه امداد و نجات هلال احمر استان بوشهر در روستای خلیفه ای دشتستان خبر داد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 25 اردیبهشت 1402 - 13:19

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر، مدیرعامل هلال احمر استان در این مراسم گفت: با توجه به ضرورت دسترسی سریع به مصدومان ناشی از حوادث و بحران‌ها، ایجاد پایگاههای امدادونجات در جاده‌های بین شهری به کاهش آسیب‌ها و تلفات انسانی کمک خواهد کرد، از طرفی وجود آن باعث آرامش روانی مردمی‌که در حال تردد در جاده‌ها و مسیرها هستند می‌شود.
احسان ایزدپناه ادامه داد: جمعیت هلال احمر بوشهر در حال حاضر دارای ۱۵ پایگاه امدادونجات است و با احداث پایگاه بین شهری خلیفه، تعداد آن به  ۱۶ پایگاه خواهد رسید.
وی افزود: پایگاه امداد و نجات خلیفه در زمینی به مساحت ۳ هزار متر، ۲۱۳ متر مربع ساختمان پایگاه و با اعتبار حدود ۵ میلیارد تومان در محور گناوه به برازجان و درمجاورت پاسگاه انتظامی خلیفه احداث خواهد شد.
مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز منطقه به احداث این پایگاه، با کمک و همت خیرین در کمترین زمان ممکن آماده بهره برداری می شود.
ایزدپناه گفت: تاکنون در طرح های فصلی امداد و نجات نوروزی، امدادونجات تابستانه و زمستانه یک تیم با خودروی نجات در زیارت استقرار داشته و خدمات امدادی ارائه داده است.
نماینده مردم دشتستان در مجلس هم ضمن تقدیر از زحمات مجموعه جمعیت هلال احمر استان گفت: احداث این پایگاه امداد نجات که توسط خیرین در روستای خلیفه ای محقق شده باید الگوی فعالیتهای خیرخواهانه شود.
وی افزود:همت و تلاش هلال احمری ها در انتقال امکانات به این روستا ستودنی است.
عملیات احداث شانزدهمین پایگاه امداد هلال احمر استان بوشهر آغاز شد
آیین آغاز عملیات اجرایی پایگاه امدادونجات تمام خیرساز خلیفه دشتستان در استان بوشهر با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، مدیرکل بحران استان، فرماندار و مدیران شهرستان دشتستان و قشرهای مختلف مردمی برگزار شد.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا