چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37581
تعداد نظرات: ۰
مدیرعامل هلال احمر بوشهر:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: نیروهای امدادگر و داوطلب هلال احمر استان بوشهر حمایت شوند.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 19 اردیبهشت 1402 - 14:42

نیروهای امدادگر و داوطلب هلال احمر استان بوشهر حمایت شونداحسان ایزدپناه در نشست مدیران بانک‌های استان بوشهر که به مناسبت هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ برگزار شد با قدردانی از توجه ویژه بانک‌های به رویکردهای هلال احمر خاطرنشان کرد: اینکه مدیران بانکی استان به مناسبت هفته هلال احمر در این نهاد حضور می‌یابند نشان از توجه ویژه بخش‌های اقتصادی به نهادهای مردمی دارد و از این اقدام ارزشمند قدردانی می‌کنم.

 

وی بیان کرد: با توجه به مجموعه خدمات و اقدامات امدادی هلال احمر و حضور نیروهای امدادگر و داوطلب در این نهاد، حمایت از این اقشار در برنامه‌های کاری ما قرار دارد و حمایت مدیران بانکی می‌تواند مسیر کمک‌های بیشتر به امدادگران استان را فراهم کند.

 

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: مقرر شد بانک‌های مورد نظر که اعلام آمادگی کردند در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود کمک‌های ویژه ای به هلال احمر داشته باشند تا بتوان این کمک‌ها را در بسته‌های معیشتی در اختیار امدادگران و داوطلبان قرار دهیم.

 

ایزدپناه گفت: در همین زمینه قول همکاری لازم از سوی مدیران برخی بانک‌های استان به هلال احمر داده شده که پس از نهایی شده آن، شرایط و نحوه کمک به امدادگران استان را اعلام خواهیم کرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا