یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37538
تعداد نظرات: ۰

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در برخی مواقع کدورت آب دریا به‌دلیل توفان و باد، بالا می‌رود که با توجه به هزینه بالای تعویض فیلتر مجبوریم آب‌شیرین‌کن‌ها را از مدار خارج کنیم.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 18 اردیبهشت 1402 - 18:07

دلیل قطع مکرر آب در بوشهر مشخص شدبه گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر شامگاه امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی هر مدیری موظف است نسبت به مطالبات و مشکلات مردم پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع خط قرمز ما محسوب می‌شود، افزود: مدیران و کارمندان باید به موقع در محل کاری خود حاضر باشند و مردم را نباید درگیر بروکراسی اداری کنیم.

این مقام مسؤول اضافه داشت: رویکرد در دولت سیزدهم و وزارت نیرو پاسخگویی به مطالبات مردم می‌باشد که نظارت بر این موضوع در تمامی ادارات شهرستان‌ها ارزیابی و بررسی خواهد شد.

وی علت کاهش آب در برخی از روزها را خارج کردن آب‌شیرین‌کن‌ از مدار تولید دانست و اعلام داشت: در برخی مواقع کدورت آب دریا به‌دلیل توفان و باد، بالا می‌رود که با توجه به هزینه بالای تعویض فیلتر مجبور هستیم آبشیرین‌کن‌ها از مدار خارج شوند.

این مقام مذکور با تاکید بر مدیریت مصرف توسط مشترکان، خاطر نشان کرد: برای مدیریت بهینه سازی توزیع آب در شهر بوشهر اقدامات مشترکی با همکاری شرکت‌های دانش و بنیان در دستور ما قرار دارد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا