یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37349
تعداد نظرات: ۰
مدیرکل کار استان بوشهر مطرح کرد؛

صدای استان : مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از فراخوان بکارگیری و اعزام ۱۰ هزار نفری نیروی ماهر به پروژه های در حال ساخت پارس جنوبی خبر داد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 9 اردیبهشت 1402 - 10:54

به گزارش صدای استان ؛ مصدق کشاورزی گفت: در کنار این فراخوان، به زودی دستور استخدام هزار نفر در مجتمع های نفت و گاز مستقر در استان بوشهر صادر می شود.

وی افزود: به زودی فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته های فنی و مهندسی به صورت کارورزی در مجتمع های نفت، گاز و پتروشیمی مشغول می شوند و بعد از اتمام دوره کارورزی به فارغ التحصیلان و همچنین افراد دارای مهارت تضمین شغل داده می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به ایجاد اشتغال ۲۵ هزار نفری با تاکید استاندار بوشهر در سال جاری، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که استان بوشهر به عنوان بهشت اشتغال در سال مهار تورم و رشد تولید معرفی شود.

کشاورزی تاکید کرد: نیروهای ماهری که تمایل به کار در منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس جنوبی را دارند می توانند جهت نام نویسی به مراکز کاریابی در یک از شهرستان های استان مراجعه و اقدام به نام نویسی کنند.

وی با اشاره فراخوان صادره توسط این اداره کل جهت بکارگماری در نیروگاه اتمی و سایر شرکت های مستقر در استان بوشهر، بیان کرد: تلاش می کنیم هر ماه فراخوان اشتغال داشته باشیم.

رشته های مورد نیاز در پارس جنوبی

استاندار بوشهر گفت: برای تکمیل کادر عملیاتی پروژه‌های منطقه ویژه پارس جنوبی، استان آمادگی جذب ۱۰ هزار نیروی آموزش دیده در قالب کارگر ماهر برای هفت رشته را دارد.

احمد محمدی زاده در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: بیشترین نیروهای آموزش دیده مورد نیاز پروژه‌های پارس جنوبی در رشته‌های لوله‌کشی صنعتی، انواع جوشکاری، قالب‌بندی، آرماتوربندی، فیتر، ابزار دقیق و برق صنعتی است.

وی افزود: با توجه به نیاز به کار این نیروهای آموزش دیده تلاش می‌شود حتی هزینه رفت و آمد آنها نیز تامین شود.

کلمات

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا