شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37298
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به حمایت از هیئت‌ها و مسابقات ورزشی گفت: تلاش می‌شود در نشست تخصصی نیاز‌ مالی هیئت‌های ورشی استان بوشهر از محل مسئولیت‌های اجتماعی صنایع بزرگ حوزه نفت، گاز پرداخت شود.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 29 فروردین 1402 - 10:07

تأمین نیاز مالی هیئت‌های ورزشی استان بوشهر از محل مسئولیت‌های اجتماعی

به گزارش صدای استان به نقل از تسنیم، اکبر پورات در نشست با هیئت‌های ورزشی جانبازان و معلولین، قایقرانی، شنا، بسکتبال، کاراته، موتورسواری و اتومبیل‌رانی، شطرنج و تیم فوتبال ساحلی دریانوردان توجه به حل مشکلات این هیئت‌های ورزشی را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: با تشکیل این نشست‌های تخصصی جلسات، با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان گام‌های مهمی برای  توسعه ورزش استان بوشهر برداشته شود که امیدواریم امسال شاهد این رشد و شکوفایی باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه هر آنچه در توان استان باشد برای توسعه ورزش حرفه‌ای و همگانی به کار خواهیم گرفت تصریح کرد: باید بر تخصیص اعتبارات هماهنگ با برنامه‌های ورزشی و تقویم هر هیئت مد نظر اداره کل ورزش استان بوشهر باشد.

وی تأکید کرد: با نگاه ویژه‌ای که استاندار بوشهر دارند و برنامه‌ریزی مناسبی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان است به‌صورت ویژه در سال جدید از مسابقات ورزشی حمایت و تلاش می‌شود تا در کنار ورزش قهرمانی و همگانی از آثار ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز غافل نشویم.

پورات تأمین نیاز مالی هیئت‌های ورزشی استان بوشهر از محل مسئولیت‌های اجتماعی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در همین راستا جلساتی به‌زودی با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه استان و سایر دستگاه‌های مرتبط به ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در بخش مسئولیت‌های اجتماعی دارند، برای معرفی برنامه‌ها و طرح نیاز‌ها هیئت‌های ورزشی برگزار می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا