یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37210
تعداد نظرات: ۰

لیونل مسی و کیلیان امباپه، دو ستاره بزرگ پاری سن ژرمن، در دیدار امشب تیم‌شان مقابل لانس در نیمه اول گلزنی کردند تا نقش مهمی در برتری پاریسی‌ها در این نیمه داشته باشند.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 28 فروردین 1402 - 01:15

به گزارش “ورزش سه”، پاری سن ژرمن در خانه خود، پارک دو پرنس، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل لیگ یک به مصاف لانس رفته است.

دیدار دو تیم به نوعی فینال این فصل به حساب می‌آید چرا که پاری سن ژرمن در حال حاضر صدرنشین لیگ یک است و لانس تا پیش از بازی امشب با شش امتیاز کمتر پی‌اس‌جی را دنبال می‌کرد.

پاری سن ژرمن که بعد از حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا و سپس دو شکست پیاپی مقابل رن و لیون با انتقادهای تندی مواجه بود تا جایی که کار حتی به هو شدن لیونل مسی توسط هواداران کشیده بود در بازی قبلی‌اش نیس را شکست داد و امیدوار است امشب با پیروزی مقابل نزدیک‌ترین رقیبش، لانس، بتواند با هواداران آشتی کند.

درحالی‌که ۳۱ دقیقه از مسابقه گذشته بود امباپه قفل دروازه لانس را باز کرد. مسی حرکت را آغاز کرد و پاس ساده‌ای به امباپه داد. او با پاسی تک‌ضرب توپ را به ویتینا سپرد و او هم حرکت یک دو را کامل کرد و توپ در نهایت به امباپه رسید تا ستاره فرانسوی با اینکه تعادل خوبی نداشت شوتی شلیک کرد که بعد از اصابت به تیر وارد دروازه شد.

1852767

این پایان کار نبود، چرا که ۶ دقیقه بعد ویتینا که پاس گل اول را داده بود این بار پاس نونو مندس را به گل تبدیل کرد تا اختلاف دو برابر شود.

اما دیگر مهاجم پی‌اس‌جی در این مسابقه، لیونل مسی، هم در نیمه اول پایش به گلزنی باز شد تا درخشش زوج استثنایی پی‌اس‌جی در این نیمه کامل شود. مسی توپ را در فاصله حدودا ۲۵ متری دروازه دریافت کرد و آغازگر یک حرکت تهاجمی شد. او پاس ساده‌ای برای امباپه فرستاد و ستاره فرانسوی با پشت پا توپ را به مسی برگرداند. با اینکه ویتینا روی نقطه پنالتی ایستاده و منتظر پاس مسی بود اما ستاره آرژانتینی ترجیح داد خودش برای گلزنی اقدام کند. مسی به راحتی دروازه‌بان لانس را شکست داد تا سومین گل پی‌اس‌جی در این نیمه به ثمر برسد. این بیستمین پاس گل امباپه به مسی در فصل جاری بود. نیمه اول دیدار دو تیم با برتری ۳-۰ پاری سن ژرمن به پایان رسید.

1852768

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا