یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37029
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر روز چهارشنبه تا بامداد جمعه در سطح استان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 22 فروردین 1402 - 02:49

به گزارش صدای استان؛ هادی سالاری اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا با ورود سامانه بارشی به غرب و جنوب غرب کشور، ناپایداری‌های جوی و دریایی در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود طی روزهای سه شنبه تا پایان هفته به سبب وزش باد نسبتاً شدید تا شدید خلیج فارس به تناوب مواج و متلاطم باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر، آسمان را صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی و عنوان کرد: جهت وزش باد بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و از ظهر فردا در قسمت‌های شمالی و مرکزی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

سالاری، ارتفاع موج دریا را ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی متر از ظهر فردا در مناطق شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر اعلام کرد و افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۲۲، مد ساعت ۱۱:۱۰، جزر دوم ساعت ۱۸:۵۰ خواهد بود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا