یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37018
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال در همه حوزه‌های امتحانی شهرستان‌ها و مناطق، اوراق امتحانات نهایی به صورت الکترونیکی تصحیح می شود که در این روش، تخلف در ثبت نمره به حداقل می‌رسد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 21 فروردین 1402 - 21:24

به گزارش خلیج فارس؛ علی موحدی در نشست هیات اندیشه‌ورز آموزش و پرورش شهرستان دشتی اظهار کرد: با تلاش و همت مدیران و فرهنگیان در ایام نوروز ۱۷۵هزار نفر مهمان را با کم‌ترین چالش در مراکز رفاهی و مدارس استان پذیرش شدند و تمامی ظرفیت‌های خود برای ارائه بهترین خدمات به کار گرفتیم.

وی با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات سال گذشته آموزش و پرورش را مورد هدف قرار داد، افزود: در مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان نیز دشمن به دنبال وارد کردن آسیب و فروپاشی نهاد آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر  با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از هفت هزار نفر دانش آموز دختر و پسر به اردو راهیان نور اعزام شدند، تصریح کرد: دانش آموزان بوشهری ارادت ویژه‌ای نسبت به ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی دارند و این استان در اغتشاشات سال گذشته کم‌ترین چالش را داشت.

موحدی اضافه کرد: برنامه دشمن در گذشته بر روی دین گریزی دانش آموزان بود، اما امروز دشمنان بر روی دین ستیزی کار می‌کنند و همین امر رسالت آموزش و پرورش را سنگین‌تر کرده است.

وی عنوان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تنها اداره کلی در کشور است که برای سند تحول بنیادین پیوست عملی تدوین و اجرایی کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر  افزود: از سال آینده در استان بوشهر طرح مربی تراز انقلاب اسلامی عملی خواهد شد و شاخص‌های آن را نیز کارشناسان اداره کل تدوین کرده‌اند.

موحدی با بیان اینکه قاطبه‌ی فرهنگیان استان بوشهر همراه رهبری، نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و در عمل آن را نشان داده‌اند، گفت: در حوزه امر به معروف، باید به معروفات ویژه توجه کرد تا فرصتی برای شکل گیری منکرات به وجود نیاید.

وی خاطر نشان کرد: امروز ما خوشحال هستیم تمامی نهادهای انقلابی، چون سپاه و ائمه جمعه در کنار آموزش و پرورش هستند و خود را نسبت به این نهاد مسئول می‌دانند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا