دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37011
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ناوگان ماشین آلات راهداری استان بوشهر بروزرسانی شد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 21 فروردین 1402 - 17:23

ناوگان ماشین آلات راهداری استان بوشهر بروزرسانی شد

به گزارش صدای استان به نقل از مهر، عبدالکریم اخترشناس اظهار داشت: به منظور ارائه بهترین خدمات به مردم تلاش‌های گسترده‌ای از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از تعمیرات و بروز رسانی ناوگان ماشین آلات این اداره کل به ظرفیت ۱۹۷ دستگاه برای خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای خبر داد.

رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نیز گفت: در حال حاضر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ۵۲ دستگاه ماشین آلات سبک، ۸۲ دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین و ۶۳ دستگاه ماشین آلات سنگین در خدمت رسانی هر چه مطلوب‌تر اداره کل و شهرستان‌های استان آماده به کار هستند و همکاران ما در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نخواهند کرد.

احمد کره بندی اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، متوسط عمر خودروهای سنگین استان ۱۵ سال است که در بین استان‌ها، جوان‌ترین ناوگان ماشین آلات است.

وی افزود: سال گذشته این اداره اقدام به خرید یک دستگاه جرثقیل ۱۰ تنی کرده است که مقدمات اولیه آن انجام شده، سه دستگاه ماشین آلات شهرستان‌ها شامل دو دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر نیز در حال بازسازی هستند و به همگی تا مرداد ماه به ناوگان اضافه خواهند شد.

رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر با اشاره به فعالیت ۷۰۰ ساعت ماشین آلات سنگین این اداره کل طی سال گذشته خاطرنشان کرد: در راستای سیاست‌های دولت و با توجه به فعالیت گسترده برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام انتظار می‌رود این ساعت کارکرد ماشین آلات در سال جاری از مرز هزار ساعت عبور کرده و بتوانیم به نحو شایسته به مردم خدمت رسانی داشته باشیم.

کره بندی تصریح کرد: در سال گذشته علاوه بر انجام فعالیت‌های مستمر راهداری در استان، در زمینه حوادث استان‌های همجوار نیز حضور مؤثری داشته، طوری که در بحران برف استان چهارمحال و بختیاری، ۹ دستگاه ماشین آلات شامل کامیون، تریلر، بلدوزر و گریدر با بهره گیری از رانندگان دلسوز و جهادی توانست در مناطق چند گانه آن استان و گردنه‌های برفگیر نقش بسیار سازنده ای در کمک رسانی و بازگشایی سریع‌تر راه‌های شریانی و فرعی داشته باشد.

به گفته وی، جان فشانی علی دشتی راننده بلدوزر استان در بازگشایی راه روستایی اطراف شهر بازفت استان چهارمحال و بختیاری مورد تمجید اهالی محلی و تیتر رسانه‌های محلی در این استان شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا