یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 37007
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی، شرایط جوی این استان از روز سه‌شنبه تا پایان هفته ناپایدار است.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 21 فروردین 1402 - 13:45

به گزارش صدای استان ؛ پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با این ناپایداری علاوه بر افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد در سطح استان و روی دریا، وقوع بارش پراکنده باران، گاهی همراه رعدوبرق در برخی نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین طی ساعت‌هایی از وقت امروز به سبب وزش باد شمال غربی قسمت‌های شمالی خلیج فارس تا حدودی متلاطم پیش‌‍بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: طی امروز و فردا غبار محلی، در طول روز وزش باد و طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در طول روز وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت در قسمت‌های شمالی خلیج فارس گاهی ۴۲ و از امشب جهت وزش باد به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی متر و در سواحل قسمت های شمالی خلیج فارس طی امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۰۲، مد اول ساعت ۱۰:۳۶، جزر دوم ساعت ۱۷:۵۶ و مد دوم ساعت ۲۳:۴۳ خواهد بود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا