دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36975
تعداد نظرات: ۰
استاندار بوشهر:

استاندار بوشهر از ترسیم مسیر توسعه ورزش استان خبر داد و گفت: این برنامه در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی تدوین شده و عملیاتی می‌شود.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 20 فروردین 1402 - 12:29

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، احمد محمدی‌زاده شامگاه شنبه در نشست با هیئت‌های ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد جوان و مسئولان ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان بوشهر با اشاره به انتصاب معاونان اداره کل ورزش و جوانان از بدنه ورزشکاران اظهار داشت: مشکلات حوزه ورزش استان خیلی راحت قابل حل است و باید ساز و کاری برای تحقق مطالبات ورزش استان تدوین شود.

وی با تأکید بر استفاده مطلوب از فضاهای ورزشی استان بوشهر گفت: باید با برنامه‌ریزی از فضاهای ورزشی موجود استان بوشهر برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی و تحقق خواسته‌های ورزشکاران به نحو مطلوب استفاده شود.

استاندار بوشهر واگذاری سالن‌های ورزشی در روستاها به دهیاری‌ها را یکی از راهکارها عنوان کرد و افزود: در زمینه مشکلات ورزشکاران، کمک به هیئت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف مورد توجه ویژه قرار دارد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه در شهرهای ساحلی استان بوشهر ظرفیت‌های خوبی در ورزش‌های آبی وجود دارد تأکید کرد: باید از این ظرفیت‌ها در تحقق مطالبات هیئت‌های ورزشی استفاده شود.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای عالی ورزش در سال گذشته اظهار داشت: دغدغه‌ها و نیازمندی‌های حوزه ورزش و جوانان استان در این شورا مطرح و برای آنها تصمیم‌گیری شد.

محمدی‌زاده با اشاره توسعه ورزش استان بوشهر و با بیان اینکه اقدامات مهمی در حوزه ورزش قهرمانی صورت گرفت خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۱ موفقیت‌های خوبی ورزشکاران استان بوشهر در رشته مختلف از جمله فوتبال ساحلی تکواندو، والیبال ساحلی و هندبال ساحلی و سایر رشته کسب کردند که از آنان قدردانی می‌شود.

استاندار بوشهر از تدوین برنامه توسعه ورزش استان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: این برنامه در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی تدوین شده است و حمایت از هیئت‌های ورزشی مورد توجه ویژه قرار دارد.

۲۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های ناتمام استان بوشهر مصوب شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این نشست با بیان اینکه با تمام کمبودهای منابع مالی هیئت‌های ورزشی استان عملکرد خوبی داشتند خاطر نشان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ۲۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های ناتمام استان بوشهر مصوب شد.

کمال صالح احمدی افزود: این اعتبار برای تکمیل طرح ناتمام جامعه ورزش استان از جمله سالن‌های ژیمناستیک، سه هزار نفری بوشهر پیست تارتان، سالن ورزش‌های رزمی و تیراندازی استان هزینه می‌شود.

وی اضافه کرد: امسال از ۳۰۰ قهرمان استان و ۲۰۰ پیشکسوت ورزشی استان تجلیل می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از برگزاری اردوهای تیم ملی و میزبانی مسابقات کشوری و حمایت از تیم‌های ورزشی استان در سال جاری خبر داد.

در این نشست‌ برخی از مسئولان هیئت‌های ورزشی استان و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها دیدگاه و نقطه نظرات خود در حوزه ورزش و جوانان مطرح کردند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا