چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36920
تعداد نظرات: ۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خبر داد:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: بیست و سومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان هلال احمر با شعار “جوانان هلال،سفیران ایمنی،سلامت و نشاط اجتماعی ” امسال در بوشهر با حضور تیم های جوانان هلال احمر با موفقیت به پایان رسید.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 16 فروردین 1402 - 12:07

احسان ایزدپناه در آیین اختتامیه بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه با مسافرین نوروزی در بوشهر با تشریح اقدامات انجام شده در طرح خدمات نوروزی هلال احمر بیان داشت: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان از ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۱ در نقاط مختلف آغاز شد و تا پایان روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ ادامه داشت و با موفقیت به پایان رسید.
وی با قدردانی از داوطلبان فعال جمعیت هلال احمر در بخش های مختلف تصریح کرد: بدون شک همدلی و هماهنگی اعضا داوطلب و تیم های مختلف امدادی موجب شد تا هلال احمر استان خدمات شایسته ای را به هموطنان در نوروز ۱۴۰۲ ارائه دهد.
مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر خاطر نشان کرد: در اجرای طرح نوروزی علاوه بر اقدامات امدادی، برنامه های فرهنگی مختلفی هم در استان توسط همکاران ما در هلال احمر انجام شد که قابل تقدیر است.
ایزدپناه یادآور شد: امسال بیست و سومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان هلال احمر اجرا شد و جوانان هلال احمر استان بوشهر هم با حضور فعال و درخشان خود، برگ زرین دیگری برای هلال احمر استان در خدمات بشردوستانه به ثبت رساند.
لازم به ذکر است در اجرای طرح نوروزی، در مجموع ۵ هزار و ۶۸۱ نیروی داوطلب و امدادگر هلال احمر در نقاط مختلف استان به حادثه دیدگان و گردشگران نوروزی امدادرسانی و خدمات رسانی کردند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا