سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36699
تعداد نظرات: ۰
استاندار بوشهر :

استاندار بوشهر عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی را مدیون رشادت‌ها و حماسه آفرینی شهدا دانست و گفت: باید همواره قدردان خانواده شهدا باشیم.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 24 اسفند 1401 - 01:05

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در آیین تجلیل از خانواده معظم شهدا با قدردانی از ایثارگران و شهدای گرانقدر در ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا در دوران دفاع مقدس با دوری از حب دنیا و ترک کردن اعضای خانواده راهی جبهه عملیاتی نبرد حق علیه باطل شدند و جان خود را برای امنیت و آرامش مردم و جامعه اسلامی نثار کردند.

وی شهدا را سند جاوید ایثار و از خودگذشتگی دانست و تصریح کرد: باید قدردان ایثارگری شهدای گرانقدر در ۸ سال دفاع مقدس و خانواده این عزیزان باشیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه شهدای گرانقدر الگوی شجاعت، ایثار و مقاومت محسوب می‌شوند گفت: باید فرهنگ شهدا در جامعه جاری و نهادینه شود تا یاد و خاطره شهدای گرانقدر، همیشه در جامعه ماندگار باشد.

محمدی‌زاده عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی را مدیون رشادت‌ها و حماسه آفرینی شهدا دانست و بیان کرد: باید همواره قدردان شهدا باشیم و خانواده شهدا مجاهدان امروز جامعه محسوب می‌شوند و باید قدردان این خانواده‌ها باشیم.

در این مراسم، از خانواده شهدای دفاع مقدس استانداری بوشهر تجلیل شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا