چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36672
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ارزیابی ۲۰ طرح مستند فاخر هنرمندان بوشهری برای برخورداری از حمایت‎‌های مرکز گسترش سینمای مستند آغاز شد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 23 اسفند 1401 - 13:30

به گزارش صدای استان؛ عبدالرحیم افروغ در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این ارزیابی تولیدات هنرمندان هم استانی از سوی نمایندگان مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی در استان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: در این ارزیابی طرح های مستندسازان استان بوشهر جهت حمایت در تولید مورد بررسی قرار می‌گیرد که در نهایت ۲ طرح برگزیده از سوی مرکز گسترش سینمای مستند،تجربی و پویانمایی و دو طرح از سوی استان انتخاب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: طرح‌های ارائه شده در موضوع‌های مختلفی همچون مقاومت، کشاورزی، موسیقی ، معماری تاریخی، سینما، اجتماعی و محیط زیست است.

افروغ ادامه داد: این اقدام در راستای تفاهم نامه‌های منعقد شده فی مابین سازمان سینمایی و استانداری بوشهر با حضور عبدالحسین بدرلو، معاون مستند و سید مجید رحیمی مدیر تحقیقات و پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: بوشهر به عنوان نخستین استانی است که بررسی طرح مستندسازان آن به میزبانی خود استان انجام می‌شود که این نشان از وجود ظرفیت‌های برجسته مستندسازان بوشهری است.

افروغ افزود: برای حمایت از مستندسازان ویژه برنامه‎های متنوعی تدارک دیده شده تا هیچ طرح فاخری از هنرمندان استانی بر زمین نماند.

وی یادآور شد: استان بوشهر بیش از ۳۰ مستندساز برجسته دارد که در جشنواره‌های مختلف ملی و بین المللی خوش درخشیدند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا