یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36620
تعداد نظرات: ۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر:

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: با توسعه دوره‌های آموزشی، تأمین نیروی تخصصی مورد نیاز صنایع از برنامه‌های مهم در استان بوشهر است.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 22 اسفند 1401 - 15:32

نیروهای تخصصی مورد نیاز صنایع بوشهر تامین می‌شودبه گزارش « صدای استان » به نقل از مهر؛ مصدق کشاورزی عصر یکشنبه در مراسم معارفه مدیر واحد کار منطقه ویژه بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر ۳۴۶ هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی و ۲۳ هزار واحد کارگری داریم که تلاش می‌شود بهترین و بیشترین خدمات به این جامعه ارائه شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در این مراسم حمایت از تولید اشتغال و توسعه بهره‌وری را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: رسیدگی به سه هزار و ۴۰۰ پرونده حل اختلاف بین کارگر و کارفرما و چهار تا پنج هزار پرونده مشاغل سخت و زیان‌آور در دستور کار است.

وی رفع مشکلات کارگری در منطقه ویژه پارس را یکی از برنامه‌های مهم عنوان کرد و افزود: ۱۴ تشکل صنفی کارگری در این منطقه تشکیل شده و از کارفرمایان نیز خواسته‌ایم که تشکل خود را تشکیل دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از امضای یک تفاهم همکاری با دانشگاه علمی و کاربردی خبر داد و بیان کرد: تأمین نیروی تخصصی مورد نیاز صنایع از برنامه‌های مهم در استان بوشهر است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا