یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 36525
تعداد نظرات: ۰

مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان گفت: تلاش خواهیم کرد تا به لیگ دسته یک صعود کنیم.

تاریخ انتشار: شنبه ، 20 اسفند 1401 - 18:36

آماده کسب سه امتیاز مقابل شاهین بوشهر هستیم حمید کریمی در ارتباط با آخرین شرایط تیم در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تمرینات خوبی در هفته‌ای که گذشت بازیکنان زیر نظر کادر فنی داشتند و حالا آماده هستند تا فردا یک برد با ارزش را مقابل شاهین بوشهر کسب کنند.

وی ادامه داد: هر بازی حکم فینال دارد و صحبتی که سر تمرین با بازیکنان کردم گفتم که حالا تیم در جمع مدعیان صعود است و این بازی های باقی مانده را تلاش بیشتر کنند تا انشالله به لیگ دسته یک صعود کنیم.

مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان یادآور شد: هدف ما صعود است و چندین بار گفتم که اگر تیم در این فصل صعود نکند برای همیشه از فوتبال خداحافظی خواهیم کرد و امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و با درخشش بازیکنان، کادر فنی و اجرایی  جشن صعود را در پایان فصل برگزار کنیم.

کریمی به دیدار یکشنبه ۲۱ اسفند اشاره کرد و گفت: آخرین دیدار ما در پایان سال ۱۴۰۱ خواهد بود و از همه اهالی فوتبال و مردم شریف استان البرز دعوت می‌کنم فردا در ورزشگاه انقلاب کرج حاضر شوند و تیم استان البرز را حمایت کنند.

دو تیم فوتبال شهدای رزکان البرز و شاهین تابان بوشهر عصر فردا و از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم خواهند رفت.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا